Tuesday 21 June 2011

Selamat Pagi Smua~

Salam.. Pagi smua..=)
Dah bekpes dah?? Kepada yg kerja hari nih, kerja leklok.. 
yg duk umah jek tuh, kemas2 la umah 2..bagi kemas n chantek2.. 
yg ngah tido tuh, bangun2 la..matahari dah terbit nih.. 
Kepada saya plak, silalah p tdo.. okies! 
tadi saya cakap nak tido kan? tapi kenapa saya tak tido lagi??
INSOMNIA
waaaa!!! Penyakit tuh dah hinggap kat saya.. 
Macam mana nih, amalkan la tips yg diberi tuh k..
ahaksszzz.. sebenarnya,saya duk men City Ville jek dari tadi.. 
Games punya pasal, tak tdo pon tak pe..
Tapi klu study?? sendiri jawab la.. hahahaa..
Okies la Tuanku, Cik Bluewendy mau beradu dahulu.. bubye~



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..