Wednesday 28 September 2011

Hepi Besday Adk Tie & Kak Ros!!

Selamat Pagi smua..! Hari nih cik Wedy terbangun awal lah plakkan.. hahaha! Semalam tepon ebu, alih2 adik Tie plak yg angkat.. Sembang2 lah ngan die kan..

Adk tie: Mana hadiah aku??
Aku: hah?? adiah ape? 
Adik Tie: Adiah Besday aku la....=.='
Aku: Ye lahkan, besday mu 20hb ritu... Sowi lah, aku lupa.. nantilah aku bagi adiah k.. 
Adik Tie: Gitu r mu op..

Ya Allah! Cik Wendy leh lupa besday adik sendiri.. Hahaha! Aduyai.. kesian kat adik aku sorang tuh..=.=' Nanti lah cari adiah kat die.. sap tak suh ingatkan awal2.. Maklumlah, Handphone Cik Wendy pon dah nazak.. nak simpan hari2 yg penting pon dha tak mampukan..Sabor jek lah..FB pon dah deactive.. lagi lah tak tahu perkembangan masing2.. lalala...

Pape pon, ase masih blom terlambat untuk Cik Wendy wish, "Hepi Besday Adk Tie" dan tak lupa jugak kat kakak ipar Cik Wendy yg chantek lagi anggun..*puji ada makna nih yg jugak besdaynya pada 20hb sama ngan adik tie.. "Selamat Hari Lahir Kak Ros" Semoga smua di murahkan rezeki dan di panjangkan umo. Semoga apa yg ingin di capai tercapai..InsyaAllah..(^_^)



Nyummm3!! sedapnye kek! okies lah smua.. Semoga apa yg di plankan untuk hari nih, dapat di lakukan dan di penuhi... Semoga hari ini elbih baik daripada hari semalam! Senyummmm!! (^__^)

Adios~



9 comments:

  1. happy birthday pada mereka ya :)

    ReplyDelete
  2. birthday saya hari tu tak bagi pun
    ;(

    hehhe

    ReplyDelete
  3. besday gua jgk xde org buat entry =.="

    ReplyDelete
  4. @khairul: hak3... lapar p makan..=.='

    @fara,@meaw, @abu : tenkiu 4 the wish..=)

    @syazwan:hik3..syazwan tak gtau..camne nak bagi..=.='

    @gua: nak ke?? nanti wat special nye.. tapi dah lepaskan..=.='

    ReplyDelete
  5. HB utk diaorang! :D

    kena tag! :D
    http://salwaismail.blogspot.com/2011/09/amadkhirs-first-giveaway.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..