Friday 10 June 2011

Selesai sudah

elopz..elopz..elopzz..
Alhamdulillah..mid exam untuk s.sem nih dah selesai..
Ngah jawab exam tadi, sedikit kelam kabut, kerana pembaris takde, pencil habis ubat (pensil tekan2!!)
nak pinjam org sebelah lak, jauh kemain, pastu tgk die kusyuk jek jawab soklan..kih3..

kenapa la leh jadi cam 2?? coz pencil box aku tertinggal lam kelas Tilawah mase ari Rabu lepas.. n sampai hari nih, tak p ambik2 agi... wuuuuu~ rindu ngan pencil box ijau tuh~


Huwawawa!! itu la pencil box saya.. warna ijau.. aku pake pencil box nih dah lame,
dari Form 2 agi.. kira nye  dah 18 tahun la? eh 8 tahun la..
tak reti mengira ke cik adik? *blurr*
woh!! sejak tertinggal pencil box ijau tuh, terasa susah jek nak study coz senjata2 smua takde..
aduyai.. p ambik ari Isnin nih jek la..bleh ke? huhu.. mintak2 ade lagi la kan..=P

Tiba2 tadi ade Prince Charming datang hantar pencil box ijau tuh..

" Bluewendy, nih pencil box awak ke yg warna ijau nih??"
" Oh!! pencil box ijau ku... saya tertinggal ari tuh kat kelas Tilawah.. Time kase banyk2!!"
" Oh, takpe..takpe.. btw, nama sape ek?"
" Nama?? errkk..erkk... Ain!" (jawab dgn semangat nye)
" Owh, Ok, nih no phone saya.. 017-31*****4, nanti miskol la k.."
"Hah? okies2" (lam hati dah kembang kucup dah nih..hahaha)

Bedebek!!! Aduuusssss!! (jatuh katil)
Sakit nya.. Alamak! Nape aku duk kat bawah nih??

Hah?? Aku bermimpi rupanya~ bape hah no tepon dia bagi tadi?? dah lupa lah..
aduyai.. klu tak bleh la aku tepon, kot2 btol la Prince Charming tuh ada..
mana lah tau kan.. *sengih sorg2*
Owh! Comey nye awak~ datang la lagi lam mimpi saya..hehehe *sengih lagi*


Kreeuukkkk!! laparnye.. makan dulu la..
jom p lunch!! lapor nih.. k lah.. cayang korang smua!! 
Muaaahh!!XOXO (untuk Tuanku sahaja)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..