Saturday 26 April 2014

Tips Dapat Komen Yang Banyak Di Blog Denaihati

Tips Dapat Komen Yang Banyak Di Blog Denaihati
Tips Dapat Komen Yang Banyak Di Blog Denaihati
..بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Tips Dapat Komen Yang Banyak Di Blog Denaihati | Assalamualaikum, alhamdulillah syukur kepada Allah. Ini adalah kali pertama ain join contest Denaihati. Katanya contest mudah untuk dapat token tunai itu pun setelah diajak oleh rakan blogger. Mula-mula memang berat mana tahu rezeki untuk buat duit sampingan dengan blog kan. Itupun setelah melihat komen denaihati di dalam artikel group. 

"Memang susah cabaran ini tapi yg join memang berbaloi."
Komen ini yang buat ain berjaga malam dan tak tidur. Agaknya apa yang berbaloi sangat itu kan? Harap-harap boleh la dapat token tunai boleh beli gadget impian ke.. beli cincin emas sebentuk ke..  Hehehe.. =P

Komen banyak di artikel?? Siapa yang taknak kan. Cuba korang bayangkan apa yang korang tulis kemudian orang ramai datang berpusu-pusu komen. Bagi idea, bagi padangan, kritikan. Wow ! pasti rasa puas menulis dan merasa tercapai satu tahap yang korang memang terbaik. 

Kalau tanya pada ain sendiri.. taknak ke artikel yang ditulis dapat komen? Pastilah ain nakkan... Daripada dapat 2, 3 kerat komen pun dah senyum lebar.. Apatah lagi dapat sampai satu ribu, dua ribu, tiga ribu komen. Pasti tidur tak lena jek sebab asyik duk teringat komen-komen yang beribu-riban tuh... hehehe

10 Entri Dapat Komen Banyak Denaihati

Korang boleh fikir tak ? Macam mana nak kira satu per satu komen di blog denaihati tu sampai tiga ribu lapan ratus lapan puluh. Tak tidur ain tau. Ain nak ajak jek kawan-kawan ain tolong kira sekali.. tapi kena open table lah lepas nihkan... hehehehe..
  1. Mendapat sebanyak 3880 komen
  2. Mendapat sebanyak 3602 komen
  3. Mendapat sebanyak 3301 komen
  4. Mendapat sebanyak 1681 komen
  5. Mendapat sebanyak  1440 komen
  6. Mendapat sebanyak 1138 komen
  7. Mendapat sebanyak 1054 komen
  8. Mendapat sebanyak 967 komen
  9. Mendapat sebanyak 906 komen
  10. Mendapat sebanyak 860 komen


Tips Dapat Komen Yang Banyak Di Blog Denaihati


Apa yang ain tengok tips dapat komen banyak di blog denaihati adalah anjurkan contest. Cuba tengok top 8 komen denaihati yang terbanyak. Berdasarkan apa yangain baca, contest tue semua mengejar untuk mengumpul mata bagi mendapat Gadget Impian. Kalau bagi ain sendiri nak komen 1ribu pun tak mampu. Memang terbaiklah kak yanmie boleh ajak kawan-kawan, saudara mara untuk komen sampai tiga ribu lapan ratus lapan puluh.

Fuhh, nak kira pun dah penat, tertidur, bangun kira, penat tertidur dan bangun. Apatah lagi idea komen. Bukan sikit-sikit tau. Panjang tu. hihihi

Baiklah. Dah penat sangat ain nih, eyebag pon dah nampak nih.. Gara-gara nak siapkan contest denaihati ini. Harap korang enjoy dan denaihati terima hasil usaha penat lelah ain ini. Jom sambung tidur. Kenduri pun tak pergi tadi.. . hehehe..


Jazakumullahu Khairan Khatira.. Adios~ ^_^

1 comment:

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..