Tuesday, 9 July 2013

Seoul Garden Kena Serang Lagi


....بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Seoul Garden Kena Serang Lagi - Maka berjumpalah bala tentera di pintu masuk kota Seoul Garden di KL Festival City. Kami dengan rela hati menumpahkan air liur dan segala titik peluh melahap apa yang ade kat sini. Ekekeke..

Setelah sekian lama tak jumpa, ada lah kat sebulan jugak tak bersua muka.. Akhirnya sebelum bulan Ramadhan tiba.. kami selamat juga melabuhkan montot kat Seoul Grden nih... Memperkenalkan bala tentera..








Juadah-juadah sebelum berbuka puasa.. eh.. lom pose agi.. Terima Kaseh untuk yang sudi belanja Ain, dan terima kaseh kepada semua yang hadir sempena nak suh ipah p jauh2 nih kan.. ekkee.. Semoga ipah jadi Cikgu contoh dan dapat mendidik anak bangsa kita.. ehh.. anak Ain skali yep ipah..hoho


Peace No War yep..

Salam dihulur kasih diterima,
Agar ikatan terjalin mesra,
Syaaban berlalu Ramadhan menjelma,
Tingkatkan amalan hadkan selera.

Wokiess.. Smoga berjumpa lagi.. 
Terima kasih daun keladi baca blog Ain nih..
Haa.. korang.. esok jangan tak pose plak.. ekeke..
Pose kasi penuh yep.. =P
Adios~






9 comments:

  1. Yay! 1st ekekekek mmg x le blah bala-bala tentera group senget nih hahahha ^_^

    ReplyDelete
  2. Sengetnya laaa hahaha

    sabor je aku baca sensorg

    ReplyDelete
  3. untung la ada orang blanjer...huhu :P

    ReplyDelete
  4. wahhhh.. bestnyaa makann makan.hehe

    ReplyDelete
  5. wah..bestnya dapat berkumpul macam tu kan..hehehe

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. urm...sedapnya
    cantik-cantik dan gojes-gojes semua

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..