Wednesday, 10 July 2013

Dia Nak Bagi Aku Seorang Yang Istimewa



Bila orang kata macam2 aku hanya mampu tutop telinga..
Aku senyum dan terus senyum..
Aku tak kesah orang nak cakap ape pun..
sebab.. aku kenal diri aku sape.. dan aku tahu.. 
Aku tak sunyi walaupun tak bersama jodoh aku sekarang.. 
Sebab Allah tuh sentiasa ada untuk aku..

Mungkin ini lah pengajaran buat aku.. untuk kesilapan lalu aku..
Allah bagi masa nih untuk aku berubah.. berubah demi Dia..
Perbetulkan apa yang dah aku buat silap dan dekatkan diri dengan-Nya..

Agar nanti Dia nak bagi aku seorang yang mampu jaga aku dan terima aku seadanya.
Dia Nak Bagi Aku Seorang Yang Istimewa
Terima Kasih Ya Allah.. Aku bersyukur.. 
Tanpa semua ini.. aku pasti sudah kehilangan semuanya.. 

Janji Allah itu pasti..

-2 Ramadhan 1434h-




11 comments:

  1. alhamdulilah , muhasabah diri :)

    ReplyDelete
  2. Allah maha pengasih dn MahaPenyayangkn..=)

    ReplyDelete
  3. setuju2...janji Allah itu pasti..

    ReplyDelete
  4. Yeah! that's you,kak Ain..same goes to me :) Janji Allah itu pasti..no worries ..selamat berpuasa akak sayang =)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, ingatla setiap ketentuan itu adalah daripadaNya~ dan ketentuan daripadaNya sentiasa dipenuhi dengan kemanisan hikmah yang tersembunyi

    ReplyDelete
  6. just follow the flow...

    #muhasabah diri sendiri juga.. :(

    ReplyDelete
  7. Perempuan yang baik juga, hanya untuk lelaki yang baik ^_^

    ReplyDelete
  8. betul tu.. apa-apa pun, banyakkan bersabar atas dugaan Allah ni tau :)

    ReplyDelete
  9. urm...xpe lah dear. bersabar lah dengan ujian NYA

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..