Thursday, 11 July 2013

Kemas Apa Yang Patut

..بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
 
 

Hari nih Ain ikut abang p opis.. kene kemas barang2 yang meniaga kat kraf ritu..
BACA SINI klu nak tau ain meniaga kat mana..

Maka kemas lah butik nih..
Susun, atur, lap, sapu...

Fuuhhh~ akhirnya.. siap jugak..
tup2 tengok jam dah kul 3 lebih.. cepat jek masa berlalu kan..
Dan.. tadaaa.. tengok lah hasilnya.. buat stakat yang mampu jek lah kan.. ekekkee
 



errkk.. klu dapat perkenan air nih kan sedap time macam nih..
tapi.. pose.. jangan wat lupa lak.. =P

Puasa..menahan diri dari lapar dan dahaga..
dan juga dari semua benda yang dapat membatalkan pose..

Adeh.. terhidu bau telur rebus..
Toleh kiri.. ada Amani ngah makan nasik lauk telor n bilis
Die tak pelah dak kecik.. hahaa..

 k.. adios~
Selamat berbuka nanti..

 

6 comments:

  1. Santek... untung la sapa2 yg bakal jadik suami huhuhu... kbai ^_^

    ReplyDelete
  2. berbaju akhirnya patung2 tu...ekekeke

    ReplyDelete
  3. oooo terbaiklah dah ade butik sendiri

    ReplyDelete
  4. Air barbican tu tu yg asli best..hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..