Wednesday, 19 June 2013

Hari Pertama Di Promosi Kerja Kahwin 2013

Assalamualaikum.. sejuknye duk lam air cond.. penat jugak jaga both nih yek.. penat tunggu customer.. ekeekee.. hari pertama.. smua orang duk cuci mata jek dulu..

Haaa.. Smalam result final exam ritu dah keluar.. Alhamdulillah.. skang dah unofficially graduated.. yeaayy! Dah bleh kawin.. ehh.. :p

Mentang2 duk kat Promosi Kerja Kahwin.. semangat plak Ain nih kan.. apa taknya.. leh cuci mata tengok pelamin bapak besaq n baju pengantin yang chantek gilesss...

Jemput le dtg beramai2 yep.. especially yang merancang nak kawin tuh.. banyak sangat pakej kawin untuk korang.. dari pelamin sampai lah ke catering dan photog..

Wokies la.. ngantok jek ase.. adios smua.. samat petang :)

3 comments:

  1. mohon jan tertidur lak kat booth tu hahahahaha ^_^

    ReplyDelete
  2. uwwhhh!! mcm nk kwin skli lgi ngan hb..huhuhu

    ReplyDelete
  3. aku teringin nk p, tp takut jumpa ngn bekas bos aku ala2 setan jadian tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..