Friday, 19 August 2011

Kena Tepung & Telur Kaw-Kaw!!!

Elopzz gegurlz n beboyz.. Wat pe tuh? 
Wah, ari nih Cik Bluewendy sangat2 lah penat.. 
sungguh ramai orang kat kedai semalam..  
Kaw-kaw pulun malam nih, Alhamdulillah.. Rezeki hari ini..=)

Semalam pas berbuka, Cik Bluewendy ada p Besday Party..
Besday Boy, Wek Kewek!!
Sangat2 happening lah.. kaw-kaw die kena semalam..
Sampai Cik Bluewendy pon kena.. tapi tak lah teruk sangat,
coz terselamat nak p kedai pas pada party tuh, 
so dieorang tak baling lah tepung kat Cik Bluewendy..HOHO

Jom layan gambar... Tak larat nak menaip dah nih..=)

Hadiah dari kami bertiga, 
Crazy Frog-Liya, Mug-Ieda, Frame-Aku yg bagi..hik3..


Ayam BBQ...


3 ketul aku makan ayam BBQ tadi..
Siap tambah nasi goreng n mee goreng..
Lapar sanagt kot..=.="


Hahahaha...kena ko Wekk!! Rasakan telur celup tepuung!!
Macam nak wat kuih raya dah nih..hik3


Terbaekkk!! Meletak agi kulit telur tuhh....=P


Jemput2 lah makan yek Pokwe2..=)


Kek Besday Boy!! Cedaaaappppp!!


Aku pon terkona la krim kek tuh..cover3!!


2 aweksss...Ieda, Wek n Liya


Yup!! itulah kami.. Kawan dari kecik sampai ke besar!!


Happening, memang happening.. 
smua orang terkena tepung n krim kek!!
Fuuhhhhhh!! Syiooookkk jek dapat kumpul2 cam nih..(^_^)
SELAMAT HARI JADI....!!!!
Sekali agi wish kat mung... HOHO

Nota Jari Cumey: Besnye tdo malam nih ngan katok.. (Padahal katok tuh Liya yg bagi...=.=")

17 comments:

  1. wah..beshnya..

    slmt hari lhir utk dia juge =)

    ReplyDelete
  2. ok ayam tu nampak sangat sedap....

    *drooling*

    ReplyDelete
  3. mak aihh. sekali telur bersepai daa.

    ReplyDelete
  4. owh, kena baling telur and tepung rupanya =)


    looks like fun.

    ayam tu macam best je kalau nak kunyah sekarang.

    ReplyDelete
  5. adeh...kesian yang ditepek telur tu...nasib baik sporting hehehe

    ReplyDelete
  6. pergh kena telur..hehe,kesian..:)

    ReplyDelete
  7. ceh terselamat lak sbb nk g kedai. patut bg je skali. kekeke

    ReplyDelete
  8. haha. knape ak sme comel jep ngan bday boy???grrrr.. ksian3..huhu. da mcm stong celup tepung doss.huk3.. ain, ieda kena sket jep.. x aci betol !! huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  9. hahaha pastu syampu rambut 2 kali pun belum tentu bersih, haha :)

    ReplyDelete
  10. yg kene baling telur tu tngok muka dia sedey jer. haha

    ReplyDelete
  11. aishhhhhh,kalau kena tepung ngan telur mang muntah la jawabnya,meaw pon penah kena dulu,kat tudung,nasib buat kat air terjun ..senang gak nak basuh,aishhh,tak senang gak la,susah,huuu

    ReplyDelete
  12. timekaseh smua yg komen...=) memang dah macam ikan celup tepung dah..=) hepy sgt2..kih3

    ReplyDelete
  13. mcm tepung gmbAK SEYH..hihi

    kek tu sedappppppp je nmpk..:droll:

    ReplyDelete
  14. hahaha..kene telur memang terbaik lah~!

    ReplyDelete
  15. fuhh.. encemnya bday boy.. psstt... kirim salam boleh? hhahaha...

    *gatalnye aku!*

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..