Monday, 24 October 2011

BBQ Chicken..

Selamat Pagi smua.. Nape lah bangun awal sangat hari nih.. huhu.. padahal kelas rini start kul 11.30am..=.=' Cik Wendy sakit kepala semalam sebab 2 tdo awal & bangun awal rini. Tak pe lahkan bangun awal skit.. orang cakap rezeki murah klu kita bangun awal2.. hihi..sker..sker..sker..


Hah! korang nak tahu.. yang pasal photography competition ritu? klu lom baca kat SINI  hah... Yeaaayy! Cik Bluewendy dapat no. 2, tahniah wat diri sendiri..*tepuk bahu sendiri* hehe.. Hadiah nye biasa jek.. kui3.. dapat sijil penyertaan & Tupperware one set.. warna kuning..=.=' *napa tak warna biru??* Amboi... ingat ko sape Cik Wendy oi, nak bagi warna biru bagai... hahaha... Ye lah kan.. so, bersyukur jek lah ngan ape yang aku dapat nih.. 


Alhamdulillah..bertuah jugak aku nih..kih3.. Nasib badan nak menang.. 1st time join photography competition nih.. Merupakan satu tapak untuk Cik Wendy begiat cergas lam bidang photography nih.. InsyaAllah..=)


Wahh..!! korang lapor tak?? dah bekpes ke nih?? ke masih bergolek-golek di layari mimpi indah?? Bangun2 lah cik kak oi...! p keje, p kelas.. hehehe.. *mentang-mentanglah rini bgn awalkn..* smua orang aku nak kejutkan hah.. 


Ape kata pagi-pagi nih kita cakap sal nak lunch ape nanti..?? Cik Wendy ade satu suggestion.. jom kita p BBQ Chicken.. Nyuummmm3!! sedap sangat-sangat makan kat situ.. terutama Cool Pop Chicken dia.. Merupakan satu produk dari Korea.. dan menggunakan 100% olive oil..waaaa..! bagus tuh.. sehat..sehat.. sehat.. (^_^) 


So, ape lagi..jom kita p Ngggaaaapppp!! 




Korean Charbroiled Fried Rice



Sprite Float...=)



Dan Spageti wif Cool Pop Chicken..!! 
Nyuummmm!! Nyummm!! Nyummmmmm!!


weeehheee...sedap nye.. nak p makan skali agi leh tak? Ade sape-sape nak lanje tak..?? nyummm..nyumm.. peroot terasa menyanyi lagu ghasidah dah nih..=.=' k lah smua.. Selamat berbekpes yer.. Sayang korang.. Muaaahhhhhh!! kiss samat pagi..=P adioss~


10 comments:

  1. peh marveles pagi2 nmpk BBQ..nasib da kenyang makan ns lemak. gagagga~~

    ReplyDelete
  2. oi mak ai..sedapnya..

    kat sni xder plak ..huhu..

    ReplyDelete
  3. terus rasa nak makan aym jugak ni

    ReplyDelete
  4. waahh...sedapnyer!!!mahu cuba jugaaa..!yeaayy..!!!

    ReplyDelete
  5. aduii kuat melantak rupenye kau nih hahaha..

    ReplyDelete
  6. asyik la dengan mkn je budak sorg nih =.=

    ReplyDelete
  7. perh sedap tu..tapau r sikit..hahha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..