Tuesday, 25 October 2011

Alhamdulillah.. Aku bersyukur pada-Mu...

Alhamdulillah.. Cik Wendy syukur sangat hari nih... Banyak khabar yg gembira sampai  kat Cik Wendy hari nih..  Alhamdulillah kawan Cik Wendy dah selamat melahirkan baby gurl petang semalam. Nama baby tuh Anis Nadzirah.. Cumey n sweet kan nama tuh..huhu.. tak sabar nak tengok baby tuh.. Tahniah untuk kawan Cik Wendy, dah jadi mama dah.. hehe.. pasni dah tak leh la nak p karok sesame dah..huhu


Dan tadi dapat surprise agi.. huhuhu.. Dapat hadiah untuk besday..ngeee~ Walaupon besday Cik Wendy lambat agi, iaitu pada 8hb November nih.. Tapi dah dapat adiah dah..hik..hik..hik.. Atenye 4hb Nov dah lik Terengganu dah, so tak leh lah nak bagi hadiah pada hari besday..So, bagi ler skang.. hehehe.. Adiah tuh besar & cumey! Terima Kasih kat kawan Cik Wendy.. Sangat-sangat suke adiah tuh.. Tenkiu banyak2!!



So nama teddy bear nih Bby.. hehe.. cumeykan.. dah pagi rupenye..=.=' bukan main susah nak upload gambar semalam, pagi nih baru dapat.. sebenarnye entry nih dah taip dari semalam.. haha.. Senghhaaallll jek.. Skang nih ramai yang sakitkan, demam, muntah, cirit-birit.. Hurrrmmm.. risau tol.. Roommate Cik Wendy pon muntah2 n cirit-birit gak.. Capital A pon sama.. aduyai.. Jangan lupa makan ubat tau..=)


Risau..risau..risau... Cik Wendy pon dah sakit pale nih.. Banyak sangat yg di pikirkan..=.=' hurrrrrmm.. k lah, nak p gosok gigi & p kelas.. takmo mandi leh tak?? hahaha.. kelas sampai kul 10 jek, so balik kelas nanti aci dop nop tdo mula..?? aci jek lah ek.. 



wahahaa! Saya nampak gelap jek.. ye lah, p swimming petang semalam, sun burn.. kulit cepat hitam.. gaga.. dan muka ku semakin boolat skang.. Jangan tak tahu, berat ku semakin bertambah.. haha.. skang dah cecah 70kg okies.. oh no!! takmo la...=.=' diet..diet..diet.. itu jek ngah pkir skang... tapi bila diet, berat makin naik lak.. haha.. camne nak diet, selera tajam jek..kui3.. pape pon, janji sehat sudah..tol tak?

Okies lah, gerak p berus gigi dulu.. pas lik kelas nanti Cik Wendy nak p lepak kat blog korang k.. adios~


13 comments:

  1. epi besday in advance, k! tomey nye teddy bear tuh. giant! :)

    ReplyDelete
  2. suka bear!!

    tp dh byk sgt..tu pasal shapit takmow kasi lg..waa..

    hppy brthday ea..

    ucap awal2!

    ReplyDelete
  3. wahhh sape bagi? capital A eh?.. moga semua yang sakit2 tu sembuh..

    ReplyDelete
  4. comelnya teddy bear. nak gak! hehe..

    ReplyDelete
  5. wah besau nye bear-bear~! hehehe.. cumel aje. eh2, cik bluewendy 8 nov ke..? coming soon yeah. da tak lama je tu.. (^^,) aiNa 21 nov. kita sama bulan laaa. =)

    ReplyDelete
  6. nk pinjammmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

    ReplyDelete
  7. konfem gebu sedap pelokk ni!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..