Wednesday, 19 June 2013

Jom Pergi Promosi Kerja Kahwin 2013 Beramai-Ramai


Kraftangan Malaysia akan menganjurkan Promosi Kerja Kahwin 2013 pada 19 Jun hingga 1 Julai 2013 bermula pukul 10.00 pagi hingga 10.00 malam. Antara aktiviti - aktiviti menarik seperti:-

  • Jualan Kraf & Perkhidmatan Perkahwinan
  • Pameran
  • Demonstrasi & Interaktif
  • Lawatan Berpandu Berkumpulan
  • Persandingan Pengantin Beramai - ramai
  • Kursus Pra Perkahwinan
  • Manifestasi Perkahwinan Malaysia
  • Demonstrasi Andaman & Tatarias Pengantin Malaysia
  • Demonstrasi Sajian Masakan Pengantin
  • Rewang Pengantin
  • Pertandingan
Orang ramai dijemput hadir. Masuk adalah percuma.


Haaa.. masuk percuma jek tau.. In shaa Allah sepanjang Promosi Kerja Kahwin 2013 nih, Ain akan sentiasa di Pusat Kraf tuh.. Maklumlah nak rewang kawin tak lama lagi.. ekeke.. 


Eh, takdelah.. Ain tolong abang jaga both kat situ. Jangan lupa singgah both kami okies.. Both No.30, 
YNR Collection from Kuala Lumpur. Nanti klu nampak Ain nih, tegur-tegur lah yep.. Adios =)






4 comments:

  1. sesuai untuk bride to be je nih..takat akak nie pi cuci mata boleh la..hehehe

    ReplyDelete
  2. wah.... dah tak lama lettew...ekekeeke

    #in shaa Allah, ada kelapangan nanti aku gi teman ko yek...hehe

    ReplyDelete
  3. boleh tanya bila join kerja kahwin tu berapa sewa tapak?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..