Saturday, 13 July 2013

Alamanda Di Jejaki



..بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Setelah seminggu kejadian Seoul Garden diserang.. BACA SINI 
Kali ini, kami menjejak kaki ke Alamanda Putrajaya.


Walaupun tak cukup korum untuk menyerang..
Tapi Alamanda berjaya juga di takluk..
ekekekeke..
(sorry post gambar makanan plak..kejadian sebelum bulan Ramadhan, harap kak long)


Kali nih..kitaorang menonton wayang..
Cite ape? Cite paling comey lam dunia..
ade minions.. haa.. mesti smua dah tau kan..

Kitaorang tengok cite "Despicable Me 2"





macam kitaorang jek minions nih.. senget plus senghal..~ =P

Sangat syiok citer tuh.. 
Gelak sampai golek2 lam panggung wayang tuh..
ekeke.. *golek2 tuh tipu jek*
behave jugak lah.. walaupun gelap gulita kan..

Thanksz smua lepak2 di Alamanda tercapai jugak..
Rindu korum yang tak cukup.. Seperti Kak PPP, Umar, Jetool, 
Mija, Cik Mat, Potia dan yang lain2

Hope bulan pose nih dapat lah berbuka pose ngan dieorang skali.. 
In shaa Allah.. Semoga di murahkan rezeki dan dipanjangkan umo..
Dapat lah bersua muka lagi sambil bertukar2 cerita..

Je's Family, akan tetap dalam hati..
tertibe touching.. T_T

k lah.. selamat berterawih smua.. adios~


8 comments:

  1. Sob sob...tacing la. Seb baek tgk cite klakar...

    ReplyDelete
  2. wah..bestnya.. rajin betul hang out..hehehe

    ReplyDelete
  3. OOoo....nnt ade rezeki ley la jumpa dorg2 tu kan..hee..sabar naa..ehh :)

    best tgk korg..hihi..nie sape jd cameraman kak ain?

    ReplyDelete
  4. nasib baik gambar aku ada..klu tak siap ko ain ekekeke

    ReplyDelete
  5. blum tngok lagi cite ni..huwaaa!!..=D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..