Friday 10 June 2011

Last Part : Trip ke Melaka Bandar Bersejarah

Elopzz.. huhu..okies2.. nih last part untuk trip ke Melaka ari tuh okies..
Klu sape2 yg lom bace agi Part1-Part3

KLIK SINI Okies:
Part 1Part 2Part 3

Rugi klu tak baca auw..=P
korang baca2 post aku nih, Sila la kumen2 skali k..
ikut la kumen pape pon, asal kan leh mendorong I'm Bluewendy nih lebih maju n bahagia!!
Jom Usha gambar last but not least nih..




That's all...=) 
Tak mo letak pic banyak2 sgt..huhu.. coz dah banyak dah upload kat Part 1- Part 3 tuh..
so korang, aku nak bagi tips skit lah..
Klu korang nak pergi vacation ke, jalan2 ke, bercuti ke, apa yg perlu korang wat ??

Okies,
Firstly, pastikan anda tahu nama tempat yg anda hendak tuju.
Secondly, kenal pasti jalan yg perlu di lalui..Google jek Map tuh, 
terus dapat tau jalan mane perlu masuk n keluar..
Thirdly, pastikan wang yg anda bawa mencukupi. (ini sangat penting)
Next, barang2 keperluan, seperti baju, alat solek klu pompuan la, dan lain2
Lagi, bawak kete or motor or bus tuh elok2..patuhi peraturan jalan raya okies!!

heheheh.. tuh jek la kot, klu org koboi cam aku nih
ade duit, jalan jek la, walaupon sehelai sepinggan.. ye dak..=P *leh caye ke?*
Okies la, maybe nih last aku jalan2 ngan adik kesayangan aku nih.. ye la, dia kan dah nak kawin ngan mamat baju biru tuh! Huh! tak patut, dia langkah bendul.. patutnya bagi aku kawin dulu kan..*Mucung Mulot*
Huhu.. takpe lah kan, aku takde calon agi nih, camne nak kawin kan? biar la dia kawin dulu.. 
Klu korang nak tgk gambar Pre-Wedding die, meh KLIK SINI

Okies la.. adios!! Love u All~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..