Saturday 4 June 2011

Part 2 : Trip ke Melaka Bandar Bersejarah

Elopzz smua..
Selepas terlena lam kete sambil tunggu Tunang adik aku interview, 
aku bangun ngan mata terkebil2 n kepanasan duk lam kete..huhu.. 
malu kot tdo lam kete coz bangun2 tgk ramai jek mamat2 kat luar..
dieorng smua dah habis interview kot.. adusss!! terus nyorok2..kih3..

Selepas itu, kami pon menyambung perjalanan ke Bandar Hilir, pada waktu tuh, aku tdo lagi kat belakang..tinggal la dua orang tuh kat depan mencari jalan.. Selepas aku terjaga, aik?? asal masih kat Air Keroh nih?? Pelik aku, rupa2nye dieorang duk main pusing2 kat tempat yg sama..tak jumpa cari jalan ke Pusat Bandar..Aku ngan expertnye melihat papan tanda kat tepi jalan tuh, terus memberi arahan..hahaha..
Akhirnya, sampai jugak kami kat Dataran Pahlawan nih...kih3.. ape lah dieorang nih, sesat lak..padahal jalan kat Melaka tuh, senang jek nak jalan2..kih3.. Jom usha2~


 Aku pon nak posing sama gak..kih3..:P
 

 Shopping time!!
Dah samapi cni, ape lagi kan..shopping la.. aku beli 2 helai top jek..kih3..
budget tak cukup ma~ Alhamdulillah, ada jugak top yg dapat ku beli..
Barang2 kat cni leh tahan harga nye.. Murah2 la jugak..kih3..

After dah pusing2 lam Dataran Pahlawan tuh, kami pon menapak la ke A Famosa lak.. dengan waktu tuh tepat jam 1 tengahari..perrghhh~ panas siott!!! Tapi ngan semangat yg membara, kami tetap gagahkan kaki untuk menuju ke sana!!
 A Famosa.
  

 Nih jalan nak p umah aku k..hihi..=P
Aku terjumpa Hang Tuah n Puteri Gunung Ledang ngah dating kat atas bukit tuh..
Dieorang suh ambik gambar dieorang, tapi aku cakap, takleh la..
Kamera takde kodak..hahahahaa Pastu dieorang cakap nak ikut aku lik KL.. ?????? *tipu jek* =P

 Okies smua.. jumpa lagi.. masih banyak agi nak cerita nih...jumpa nanti

Stay Tuned~ Love u All~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..