Wednesday 30 October 2013

VCOA TREENEA Baik Untuk Ibu Mengandung


..بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

** JANA WANG DENGAN MUDAH**

VCOA TREENEA Baik Untuk Ibu Mengandung | Assalamualaikum dan salam sejahtera, hari nih ain nak kisah kan kebaikan VCOA TREENEA kepada  Ibu Mengandung. Seperti yang korang tengok kat dalam gamabr di atas, banyak kebaikan sebenarnya. 

Hasil kajian ke atas mereka yang mengamalkan minyak kelapa dara ini mendapati kandungan lauric acid dalam susu ibu akan bertambah sehingga 3 kali ganda. Kandungan Capric Acid pula akan bertambah sekitar dua kali ganda.

Selain itu,minyak kelapa dara juga mengakibatkan proses kelahiran anak menjadi mudah. Ia juga membantu memulihkan kesan rekahan pada perut yang dialami selepas bersalin.

Trenea VCO juga boleh digunakan keatas bayi yang mengalami masalah ruam lampin,kulit kering dan juga melecet.


VCOA TREENEA Baik Untuk Ibu Mengandung 



VCOA TREENEA Baik Untuk Ibu Mengandung
Testimoni Ibu Mengandung.. (KLIK GAMBAR UNTUK PEMBESARAN)


Cara Pengambilan Trenea VCO Antioxidant


Setiap botol mengandungi 60 kapsul.Anda boleh mengambil 2 biji sehari dan boleh dimakan oleh kanak-kanak mahupun orang dewasa. 


Dapatkan Sekarang!! VCOA TREENEA nih dengan SMS/WHATSAPP: 014-5498028


Antara Kebaikan yang lain VCOA TREENEA


  1. Sistem Percernaan.Masalah pembuangan air besar dan kecil boleh terjadi kepada siapa sahaja.Akibat masalah ini,tubuh kita berasa tidak selesa kerana bahan kumuhan tidak keluar dengan sepenuhnya.Pengambilan Trenea VCO Antioxidant membantu melancarkan system percernaan badan anda.
  2. Merawat Masalah KulitJerawat,Jeragat dan kulit berminyak adalah masalah biasa yang dihadapi oleh semua orang.Apatah lagi mereka yang mempunyai kulit yang sensitif.Trenea VCO Antioxidant adalah menggunakan minyak kelapa dara yang organik dimana sesuai untuk semua jenis kulit.Ia seterusnya dapat mengurangkan jerawat dan jeragat pada wajah anda.
  3. Alahan Seafood.Minyak Kelapa dara ini sesuai untuk mereka yang mempunyai alahan kepada makanan laut.
  4. Sistem Imunisasi Badan.Imunisasi adalah penting di dalam melindungi badan dari diserang penyakit.Namun akibat pola pemakanan yang tidak seimbang,radikal bebas telah menyebabkan imunisasi di dalam badan telah berkurangan.Untuk itu kita perlu mengambil Trenea VCO Antioxidant bagi menjana semula system imunisasi dalam badan kita.
  5. Mengurangkan Kolestrol dalam badan.Penyakit jantung adalah penyakit yang berbahaya dan boleh menyebabkan kematian.Salah satu faktor serangan penyakit kolestrol adalah di sebabkan kandungan kolestrol dalam darah tinggi.Kolestrol ini menyebabkan saluran darah menjadi sempit dan menyebabkan serangan jantung berlaku.Pengambilan Minyak kelapa dara ini membolehkan paras kolestrol dalam badan kita menjadi berkurang dan kita akan mendapat kesihatan yang optimum.

SMS/WHATSAPP: 014-5498028
SMS/WHATSAPP: 014-5498028
SMS/WHATSAPP: 014-5498028
SMS/WHATSAPP: 014-5498028

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..