Sunday 15 September 2013

Jom Gunakan Barang Terpakai Untuk DIY To Do Board

Jom Gunakan Barang Terpakai Untuk DIY To Do Board | Selamat pagi kepada semua.. Dah bekpes ke blom nih?? Ain lari jap balik umah. tetibe rasa nak update blog.. tuh lah, rindu sangat kan.. Sape kat sini bekerja dari rumah atau pun ada meja kerja?? Angkat tangan pleasee.. nak tengok bape tangan yang naik..


Satu.. due.. tiga.. empat.. wah2.. smua orang ade meja keje kan, tak kira lah meja study ataupun meja keje kan, janji meja tuh boleh kita letak barang2, buku2 dan laptop untuk buat keje.. hee.. Dan sape kat sini ada masalah macam Ain, takde board nak tampal-tampal to do list, kata2 semangat dan sebagainya?? Angkat kaki lah plak kali nih..hehe


Ok, Ain ada masalah tuh sebenarnye.. Nak p beli board kat kedai, malas lah plakkan nak kuar p bandor.. Then, teringat ade kotak terpakai kat luar umah.. so ape lagi, mulakan kerja potong2 kotak.. dan tulis-tulis apa yang patut...dan ini lah hasilnya..

Dan sape kat sini ada masalah macam Ain, takde board nak tampal-tampal to do list, kata2 semangat dan sebagainya??

Jom Gunakan Barang Terpakai Untuk DIY To Do Board

  1. Potong kotak, ikut size yang korang nak.
  2. Balut kotak dengan kertas minyak.. balut dengan kertas hadiah pon ok.. lagi chantek dan berwarna warni, tapi Ain nak die simple. Ain pakai kertas minyak yg dah ade jek ka umah nih.
  3. Hiaskan ikut kreativiti korang, tampal lah pape yang korang suke, sticker ke, gambar ke.. Dan sennag nak pushpin kan todo list kat kotak..hehe
  4. Ta daaa.. meja kerja Ain.. kemas dan menenangkan pikiran.. takde lah pandang dinding kosong jek kan.. hihihi.. Selamat mencuba!! Adios~ =)


3 comments:

  1. kreatif dan jimat. hasilnya pun cantik.. :D

    ReplyDelete
  2. waaaa...kreatif2... leh diertimbangkan nih!! ^_^

    ReplyDelete
  3. wow... omey jek meja keja u... tampal la gambar i skeping kat situ...hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..