Saturday 22 June 2013

Testimoni Ain Makan VCOA TREENEA


....بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Assalamualaikum smua.. Hari nih Ain nak bercerita tentang satu produk yang Ain amalkan. Iaitu VCOA TREENEA.  Setakat nih dah 3 botol Ain consume.. Alhamdulillah.. Bila makan jek 2 biji pagi sebelum p kelas.. kompom lam kelas takkan rasa mengantuk dan bertenaga jek sampai ke petang. Fokus jek masa lam kelas. Memang sangat-sangat membantu Ain lam pembelajaran.

Sebelum tidur plak, Ain akan makan lagi 2 biji.. dan kompom bangun pagi esoknya pergi melabur. Bagus sangat2 VCOA TREENEA nih, coz ia dapat membantu kelancaran sistem pencernaan dan juga mengurangkan berat badan.



Haa.. VCOA TREENEA nih juga dapat merawat masalah kulit seperti eczima dan masalah jerawat. Klu sebelom tidur tuh, Ain akan cucuk soft gel VCOA TREENEA tuh, dan sapu minyak kelapa dara tuh kat parut-parut jerawat dan jerawat yang baru tumbuh tuh. In shaa Allah pagi esok jerawat akan surut dn parut jerawat tuh makan mas skit lah kan nak hilang coz parut yang dah lama. huhuhu.=.="

Harga sebotol VCOA TREENEA nih murah jek RM40.00 untuk Semenanjung Malaysia dan RM43.00 untuk Sabah dan Sarawak. Klu ade sesape nak diskaun, gtau Ain okies.. KLIK SINI untuk melawat page Ain dan dapatkan diskaun. 

Wokies.. Ain nak sambung wat keje plak.. ekekkee... Adios smua.. 


KEEP BEAUTY * STAY HEALTHY



5 comments:

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..