Tuesday 28 May 2013

Aku tak ego.. Aku tak cerewet.. cuma..


....بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



Assalamualaikum.. Selamat pagi semua.. Korang.. apa pendapat korang.. bila ada orang ajak korang keluar.. dan masa tengah-tengah hang out dia ada temu janji lain.. dan rushing nak balik.. Apa perasaan korang?? Mesti marah kan.. Kecik ati kan..


Gitu jugak ngan Ain.. dah syiok-syiok nak hang out.. last2 cakap kena balik cepat sebab dah janji ngan member nak hantar member tuh.. Errkk... klu dah tahu nak hantar member.. buat apa ajak aku kuar kan?? Pergghhh~ kecik hati giler.. 


Aku bukan lah ego or cerewet.. but please lah respect other people.. Bukannya tak memahami ke ape.. but.. ko ngah hangout ngan die kot.. pastu ngah seronok-seronok.. tiba-tiba.. Pap! potong stimm.. huuuuu.. sabor jek lah.. then.. nak wat camne kan.. orang dah janji.. 


Cuma satu jek lah.. bila-bila klu nak kuar hangout ngan kawan-kawan ke.. ngan boypren ke girlpren ke.. Jangan wat temu janji lain leh tak?? becoz kesian kat dieorang.. baru nak enjoy dah terbantut enjoy tuh.. Klu dah takleh nak bagi masa tuh.. juz tolak jek mana-mana temu janji.. Friends will understand ur situation.. but if boypren or girlpren??? Mau kaki makan dia.. bhahahaha.. 


Juz bagi masa lah.. They deserve to have that time with you.. Dieorang pon dah korban kot masa dieorang untuk ko.. Apa salah nya ko korban masa untuk dieorang jugak.. Juz give and take.. Then.. orang akan kenang apa yang korang dah korbankan.. =)

Sampai sini.. Aku tak ego.. Aku tak Cerewet.. Cuma.. 



“Give to the world the best you have 

and the best will come back to you"







No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..