Monday, 20 June 2011

Sticky Post~ Jom beli shawl jom!!

Salam n elopzz smuaa!!
Alhamdulillah, Skang dah nak start berniaga kecil-kecilan, 
harap smua dapat memberi sokongan dan dorongan... 
Ribbon Me Up merupakan Butik online Shawl, Hijab n Hijab's Accessories, 
kami baru mula bertapak lam bisnes online nih... 
Smuanye sgt2 murah tau..n chantek2!!
Latest design dari Ribbon Me Up  

Tunggu ape lagi..
shopping time~




Untuk tau lebih lanjut, KLIK SINI.. http://ribbonmeup.blogspot.com

11 comments:

  1. ain pun br2 nak berjinak dgn shawl ;D

    ReplyDelete
  2. hihi..klu berminat order la k.. nih url blognye..
    http://ribbonmeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wow..chanteq la shawl tu..:)

    ReplyDelete
  4. wow muda2 dah belaja business gua suka org mcm ni ada wawasan.....

    ReplyDelete
  5. tikin, time kaseh, klu berkenan, jgn malu2 order k..=)
    perondajaketbiru: ahakszz.. time kaseh..=)

    ReplyDelete
  6. huhu..encik kyoshi_sousuke.. nih sticky post! klu nak beli shawl untuk aweks, gtau la..hehee

    ReplyDelete
  7. cantikkkk la..like it..hehehe ^^~

    ReplyDelete
  8. huhu..jgn segan2 singggah n beli okies..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..