Tuesday 28 May 2013

Baby Carlo Rino menjadi pujaan hati..





Carlo Rino.. menjadi pujaan hati Ain.. Carlo Rino nih bukan nama mamat Argentina or mamat Mexico tau.. hihihi.. Ain btol-btol dah jatuh hati ngan design die.. Dan yang kat atas nih adalah Baby Carlo Ain yang pertama.. Beli untuk raya tahun lepas.. dan tahun nih.. Kompom nak beli lagi Baby Carlo Rino.. ekekeke..


Mau teruskan generasi Baby Carlo Rino nih.. takleh lah biar die tunggal kan.. kena bagi dia ramai adik beradik.. Barulah dia tak sunyi.. lalalala... *angan-angan mat jenin*





Nanti dah ada rumah sendiri.. Ain nak ada satu bilik khas untuk collection Baby Carlo Rino.. dan jugak smua kasut-kasut dan baju-baju.. ahakssszzz.. Kelas gitu Nyah.. Kimora Lee one of my role model.. sebab dia adalah seorang wanita yang berkerjaya yang sangat sukses dalam bisness die.. Dia jugak seorang ibu yang ada 3 orang anak tau.. dan body leh keep slim macam tuh.. haha.. Salute beb! Walaupun dia non-muslim.. tapi kita ambik contoh kejayaan, kesungguhan, cita-cita dan jugak sifat keibuan dia.. kan..kan.. 


Okies lah.. Korang sker Brand or jenama apa plak untuk handbag?? Ada kawan Ain tuh.. smua bag die jenama Guess~ Perghhh.. memang chantek habis.. p kelas pon bawak bag Guess you.. meleleh air liur Ain tengok.. haha.. 



To dream anything that you want to dream. That's the beauty of the human mind. 
To do anything that you want to do. That is the strength of the human will. 
To trust yourself to test your limits. That is the courage to succeed.


Website: Carlo Rino

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..