Monday 9 July 2012

kita tengok apa yang dah terjadi..

Salam smua.. skang dah amsuk bulan 7 dah..kejap jek masa berlalu kan.. mau tak mau banyak dah yang kita berlajar... ilmu macam2 dah sumbat.. tapi ade ke yang lekat n diamalkan?? tepuk dada tanya lah diri.. hehe
Skang wendy nak recheck balik wishlist wendy untuk tahun nih.. Alhamdulillah dah ada yang dah tertunai.. sblom tuh jom tengok SINI dan SINI apa yang wendy dah catatkan untuk wishlist tahun nih??


huwawawa.. wishlist nya bagai mengapai bintang di langit.. hehehe.. Alhamdulillah wendy dah dapatkan smartphone wendy dan untuk belajar menjahit tuh masih lagi dalam progress.. dah wat dah skit2.. tapi biasalah skill nih kena slalu practice untuk jadi perfect..=.=" 


Untuk heels/wedges warna biru.. wendy lom dapatkan lagi.. maybe Raya tahun nih, wendy akan cuba dapatkan.. insyaAllah.. doa2kan wendy dimurahkan rezeki okies..


turun berat..hurmm..dah lame tak timbang nih.. tapi muka still boolat.. haha.. macam mana nak turun berat sedangkan hari2 makan makanan yangs edap2.. tambah2 duk kedai makan.. lagi lah boolat..!

Next..

Alhamdulillah.. untuk berjumpa ngan bintang hati tuh, dah jumpa dah.. kami belajar untuk jadi yang terbaik untuk diri masing2.. hihi.. insyaAllah, suatu hari nnti impian bersama akan tercapai.. Amin.. (^_^)


Melancong n travel, berkhemah.. lom lagi lah kot, simpan dulu untuk masa akan datang.. skang fokus untuk kumpul wit dulu.. OHSEM! Semoga Ramadhan yang bakal tiba nih diberkati dan rezeki tuh mencurah2..Amin.. K lah, love u all..!!

adios~

2 comments:

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..