Thursday, 5 July 2012

Nak beli kasut/selipar

Bila time2 bergejolak dihati nak beli selipar baru.. mesti berpikir selama 3,4 ari.. coz pkir kat mane nak beli kasut yag ade saiz.. haissshh.. sabor jek la..

nak beli wedges ke or selipar biasa?? tak minat dah nak pake selipar biasa.. baik beli wedges.. sennag nak p keje.. cabut bukak, cabut bukak..





Smua boleh lah..janji selesa jek kan..hihi.. ke nak beli sandal??? Sandal okeh jugak.. leh bawak p jejalan n selesa... weheeee~




huwaaa..cukop lah tuh rambang mata dah nih... Raya dah dekat.. tunggu jek lah beli baru mase musim perayaan nnti..mesti ade SALE.. huhu.. =P

k lah.. adios~ mimpikan selipar baru jek la..

4 comments:

  1. baru ayie tau kasut tumit besar tu nama wedges ..hehe....

    ayie tgok ramai gak org pompuan pakai kasut style tu skrg...sesuai utk org tinggi mcm wendy. :D

    ReplyDelete
  2. wedges!! slipar tak kelass ah :P

    ReplyDelete
  3. baru je beli wedges kat sogo.
    berbaloi-baloi ^^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..