Wednesday 28 December 2011

Rindu wendy tak??

Selamat pagi smua... ahh! dah tak pagi sangat pon, dak nak masuk tengahari dah.. cuaca hari nih mendung jek.. tuh yang syiooookkkk sangat tdo..hoho.. Peroot ase cam lapar jek nih.. tapi tak pe.. kita update I'm Bluewendy dulu ye.. Rindu sangat2 nak berblog nih.. 


Al-maklumlah, semalam dan semalam baru jek 2 paper final exam.. So, rini rehat kejap, kemas-kemas bilik.. buat ape yang patut.. Contohnya update blog..>.< pastu malam skit, baru lah start study okies.. Jangan nak men2 agi tau  cik wendy.. Masih ade lagi 3 paper final exam.. smua subjek yg leh wat ko mati klu tak lulus.. INGAT TUH!! 



"Kalau saya duk depan mata awak, awak nak wat camne kat saya agar hilang rindu tuh.. Ehem, think positive.." 
"Ehem, klu awak duk depan mata saya, saya nak off phone.. tak nak sape-sape ganggu bila kita bersama.." 
"Auuuuuwwww.. Seksinye klu cam tuh.."

Okies lah..lapar sangat-sangat nih.. Korang jangan nakal-nakal tau.. Jaga diri, jaga kesihatan, jaga pakai, jaga makan, jaga anak, jaga bini, jaga laki.. jaga pokwe, jaga mokwe, jaga mak, jaga ayah.. Hurrrmm.. dah sebut sal mak ayah, RINDU kat EBU lah plak.. RINDU kat PAPA.. Nak lik umah.. uwaaaaaa...!! adios~


Nota hati: Siapa yg lebih menyintai pasangannya ,maka dialah yang lebih MEMBERI...MEMBERI bukan mengharapkan BALASAN tetapi MEMBERI DENGAN PENUH KEIKHLASAN...Seseorang yang istimewa..bukanlah yang selalu di depan mata dan bukan juga yang selalu di sisi kita..tetapi dia yang setia di hati dan mengingat kita pada setiap bisikan doanya.. 





4 comments:

  1. RINDU la jugak kat my blogger friend ni!

    ReplyDelete
  2. rindu kamu jga bluewendy!

    p/s: like dgn nota hati itu.! =)memberi dgn ikhlas tanpa harapkan balasan.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..