Sunday 8 May 2011

Setiap kali saya bersyukur kerana awak sentiasa di sisi saya,
saya rindukan awak,
awak  adalah orang yang selalu mendekati saya, 
saya sangat mencintai awak .. 
sehingga saya lebih banyak mencintai awak, 
kasih yg saya boleh berikan adalah sangat kecil, 
saya tidak memiliki begitu banyak,
saya menyesal,
jadi maaf, tolong jangan tinggalkan saya .. 
saya ingin menjadi tamak,
adakah awak pernah merenungkan seperti saya? 
tolong jangan tinggalkan saya, 
kerana saya mencintai awak lebih dari segala2 nya,
saya pikir saya mungkin sakit lebih dari yang awak, 
saya bimbang tentang hal inisehari-hari..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..