Monday 9 May 2011

Seharian bersiar2..rehatkan minda, penatkan badan..hehe

aduss..rini sgt la penat..mmg pusing satu Subang Prade.. motif nya? ade I ♥ Bazar kat ctu rini.. 1st time aku p sane.. jalan punya jalan..pusing nye pusing.. tadaa..!! ini yang aku dapat..

chantek tak cincin tuh? handmade auww.. ade satu agi, 2 aku beli, 
smua RM10 sgt2 murah!! 
nih blog owner nye.. http://kloverjewelry.blogspot.com


untuk budak 2 org nih plak..ini la yg dieorg dapat..tadaaa!!

 Danish, ngan ultroman die..duk ngajuk2 tak dapat tadi..

Husna ngan buku warna Princess!! 
huhu..mase kecik2 dulu aku rase tak dapat jek benda cam nih..huhu

Cupcake pon dapat jugak la..sedaapp!!


Lepas penat pusing2 n cuci mata kami pon p lunch la..perot dah nyanyi lagu gendang gendut dah..huhu, so menu yg menjadi pilihan hari ini adelah... Nando's



dengan bacaan Bismillah dalam hati, aku pon ape lagi..melahap la..lapor nih..huhu.. di sertakan ngan air hot chocolate..tapi akak tuh ade ke patut die letak ais lam tuh..kurang hajak btol la..tapi tak pe la kan..minum jek la..huhu..dah haus sgt..telan jek la..kui3..

Setelah kenyang mkn, kami pon pusing2 lagi..aku ngan niat nak beli kasut or sandal, masuk la smua kedai kasut kat situ.. 


adusss!! mmg ini yg aku alami bila hendak membeli kasut.. kekecewaan pon melanda... Saiz tak de ma!! macam mane nih??? smua tak muat kaki aku.. dari kat kedai bazar, kedai bata,kedai voir, n smua la kedai kasut kat situ..smua tak de saiz kaki aku.. 


kaki nih kaki gajah ke??hahaha.. tak de la mcm gajah aku tgk..cam kaki manusia jek..kih3.. klu ade yg muat pon, yg tumitnya mencecah berinci2.. aku nih dah la tinggi, (takde la tinggi sgt.. 5 kaki jek) tapi, klu dah pake kasut tinggi macam tuh, tak ke nampak mcm gergasi..hahhaa.. ape la,aku nak kasut flat!! takpe2..nnti aku try p cari kat cotton on, so, sape2 yg nak ikut aku p shopping kasut, gtau k..aku datang ambik nanti..hihihi..InsyaAllah.. 


Fuuhhh!! sekian sahaja cerita di Subang Prade tadi..hehehe.. Adioss~(^_^)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..