Sunday, 21 July 2013

Iftar Bersama Mereka Yang Tersayang

..بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada smua..
Alhamdulillah.. sekali lagi kami semua dapat bersua muka..

Ha.. kali nih kitaorang iftar bersama-sama..
Iftar Bersama Mereka Yang Tersayang.. 
Sangat2lah happening.. meriah.. dengan makanan dan tetamu yang datang..
Sampaikan waktu berbuka puasa dah masuk, still agi duk snap2 gambo.. 

Comey tak mereka smua..?? 
Comeykan.. ekekee.. Nak tengok agi comey?? 
scrooll down skit agi... =)



Haaa.. kami agi comey.. ekekekkeke... =P


Di meja makan pon sempat agi snap gambar..
Memang kenyang bergambar jek lah kami nih..


Nih untuk buat korang leleh air liur.. 
Char Keuw Teow, Pizza, Roasted Chicken, Gulai Daging, 
Kek, Cocktail dan lain-lain lagi.. 


Mawardi Yunus dan Hidangan nye.. ehh~


Makan siap berebut-rebut ayam.. Men suap-suap.. Memang syiookk habis.. Rugi sesape yang tak datang..
Terima kasih kepada Tuan Rumah dan keluarga.. Kak PPP dan Cik Mat untuk juadah yang menyelerakan..
Dah selesai berbuka puasa ape smua.. kami pon siap2 lah p terawih..
Makan-makan jugakkan.. terawih jangan lupa.. 


Haaa.. sesape yg berkenan mana2.. jangan lupa pm untuk no tepon dieorang..
*aci dop gitu.. bakal2 suami soleh.. =P*


Hihi.. sampai disini sahaja entry kali nih.. 
Nantikan next entry berkisar Pre-Shoot Hari Raya..
ko hado?? hik2.. Jumpa lagi.. Selamat menjalani ibadah puasa dan terawih..
Adios~

6 comments:

  1. rasa ni n3 paling gerek bak kata org spore ~ posa baru hari ke 11 dah pre raya shooting bagai ekekek ( bukan apa kami ni ibarat retis, nak digabungkan dlm satu sessi photography bukan satu kerja yg mudah eh)

    ReplyDelete
  2. Ramadhan bulan yang mengeratkan silaturrahim..hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha... kali ni memang happening habis la.. last2 jadi jugak yer tidur umah ppp... -_-

    ReplyDelete
  4. kali ni gathering sgt meriah... ramai jugak yg datang. dah macam raya plak aku rasa... hehe

    ReplyDelete
  5. wah!! happyya depa..sedapnya tngok koktel tu..>_<

    ReplyDelete
  6. syoknyer dapat mkn ramai2.meriah

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..