Monday, 22 April 2013

Segmen Bloglist Tambah Follower PariPariPutih



بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ



Hari nih wendy nak jak smua followers wendy 
dan jugak smua readers wendy untuk join satu Segmen Bloglist..
KLIK banner kat atas ok.. =)

Tarikh tutup segmen adalah pada  04 May 2013. 

Haaa.. ape lagi..jom kita tarikan jari2 untuk join segmen bloglist dari Pari Pari Putih nih..


15 blogger terawal yang join, akan di review oleh PPP
 50 blogger terawal akan dapat masuk bloglist PPP. 

Ayuhhh!! Join skang.. nak tambah follower tak?? join lah yep.. Adios~ 






16 comments:

  1. Mana gamba ain

    ehh

    xde eh syarat letak gambo lol

    ReplyDelete
  2. @iffah afeefah..mane ade..lol..=.="

    ReplyDelete
  3. ipah ko ni mana2 aku gi mesti aku nampak komen ko... tapi apalah maknanya kalo ko tak join sentap mak nok hahahha... ain.. senkiu senkiu lab you sis la la la la la

    ReplyDelete
  4. dr segmen yg same..
    blogwalking & done follow..
    sy budak baru belajo hehehe

    ReplyDelete
  5. yg aku ko tak mo join! kuang ajoooo!!!! hahahahaha

    ReplyDelete
  6. follow sini..jom singgah blog yam...

    http://csmaryam.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  7. Dtg dari segmen yg sama .
    Done follow sini :D

    http://biawakitucomel.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  8. hai,,,jom blogwalking...tinggalkan jejak ye =)

    dari segmen yg sama....done follow=)

    http://merahsitulip.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  9. From same segment.. dont 4get to come visit n follow me back.. tq :)

    ReplyDelete
  10. selamat bersegmen.. join juga.. :D

    ReplyDelete
  11. dtg dri segmen :D

    http://nidajiwakosong.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  12. follower 1331
    jalan2 cari kawan
    http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  13. wah.. slow2 merangkak jejak kengkawan :)

    ReplyDelete
  14. hi i follow here..
    if free jenguk la instagram : kokoclothes

    i jual pakaian bundle/preloved/new murah2 n berkualiti..

    jom2!! =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..