Wednesday, 20 March 2013

Pagi

Assalamualaikum.. dan selamat pagi kepada semua pembaca blog I'm Bluewendy nih.. Setelah lama tak update blog.. tetiba pagi nih ase nak update. Rajin bebenor rasanya hari nih.. Harap-harap hari nih kan lebih produktif daripada hari semalam.. Apa tak nya, bangun pagi terus exercise.. 

Korang percaya tak berat wendy skang dah 73kg bahagia semacam jek nih.. Memang strictly kene disiplinkan diri nih untuk kembali kan berat yang dulu.. wendy pon bingung camne berat leh naik mendadak macam tuh..haha.. Single life pon happy okeh.. tengok sampai berat naik bertan-tan...=.="


Klu korang nak tahu.. setiap pagi tepat jam 8.30 am or awal beberape minit, kat UIA nih akan dialunkan Asma' Ul Husna dan bacaan doa pepagi.. Macam zaman skolah dulu plak.. susah nak jumpa tempat belajar yang ade method nih.. Alhamdulillah, smoga di rahmati Allah.. 


Okies lah smua.. Ngah bekpes nih, sblom bekpes tadi dah telan 2 biji VCO TREENEA.. Makanan tambahan wendy.. ade vitamin A, D dan E.. Klu makan VCO nih pepagi, kompom sepanjang hari rase cergas dan tak ngantok lam kelas.. k lah smua.. nah wendy tempekkan satu gambar untuk smua.. ekekeke..
Zombie Kg. Semantin, Segamat.. adios~ 





5 comments:

  1. LOL memang sume muka x le blah ekekeekke >..<

    ReplyDelete
  2. motif??? sila bagi pencerahan

    ReplyDelete
  3. hee, chomell je org2 kat dalam gambo tu :D happy2 sokmo sis ^_______^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..