Sunday, 9 December 2012

Durian Oh Durian

Elopz smua, kali nih nak bercerita sal durian.. Kerana musim durian skang nih, sana sini, tepi jalan sana, tepi jalan sini pon meriah orang duk beli durian.. Kerana Mama Cun kita mengidam nak makan durian.. Kerana kami dah kempunan nak makan durian.. Kami pon dengan gagahnya p cari kedai durian..


Sebenarnya dah lame usha-usha kedai durian nih..Kedainya otw nak p OTK Gombak.. Depan 7e tuh, tak tau lah amende nama jalan kat situ.. So, malam nih dengan berkat dan usaha mengagahkan diri nak makan durian.. akhirnya... tercapai gak hasrat masing-masing.. Alhamdulillah.. dapat gak rasakan.. 


 Tengok r Mama Cun kita.. Puan Shida , mengidam punya pasal.. 
bawak r Mama Cun nih makan durian..hihi



 Fatin ngah memilih buah, wendy ape agi keje nye kan,
snap2 gambo lah n makan jek tau.. =P



 Ini satu plastik besar nih RM20
agak-agak bape bijik nih???


 Perghhh!! Memang terbaik lah kan..!! Isinya kuning, makan memang heaven semacam jek ase..hehe
Tadi banyak dapat durian 'kucing tido' Memang jilat jari.. 


Sebelom balik, singgah jap makan steamboat... Sedap wess! memang pulun habis.. 
nanti klu nak makan steamboat memang sini ar wendy tuju
Dekat depan Petronas sblom tol Gombak..



Time kaseh kat Fatin, Pka n Shida..  Pengalaman makan durian tak hinggat dunia nih, paling best.. huhuhuhu.. Syahdu wes, klu dapat makan durian n budu n ikan singgang!! Haaa!! Kepada orang yang sakit uh, jangan nak makan durian banyak sangat lah kan..Awak uh, sakit.. nanti muntah2 agi..=.="Sila dengar cakap doc uh..


Tangan yang menaip nih still agi bau durian.. Malam nih memang tdo mimpi durian lah.. Syiookk lah sape2 yang dapat kawin ngan tuan dusun durian.. ari2 leh makan durian.. hahaha.. K lah smua.. Wendy nih, memang kuat makan.. dah melantak durian, leh plak melantak steamboat.. Selagi boleh makan, makan lah yep..Nanti dah berat naik, mula ar..k r Selamat malam.. 


Sape nak lanje durian, gtau k.. wendy ON jek..  Adios~ Love u All


4 comments:

  1. perghhh giler... sedap tu... kuning jek isinyer....

    ReplyDelete
  2. omaaaaaigad! sedap nya ain!! grrrr...

    ReplyDelete
  3. stemboat xthan tngok nksket

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..