Friday, 5 October 2012

Lens biruku..

Samat pagi smua.. Setelah sekian lama menyepi dan sepi.. 
akhirnya kembali berblogging balik.. bukannya taknak blogging, 
tapi wifi cam..... errmmm...


Lupakan lah, hehe.. skang mau cite sal lens biru.. 
knapa biru? jangan tanya kenapa, tengok nama pon tahu kan.. =D


nah, ini gambar wendy kai lens warna biru..
 CikeBum..!! CikeBum..!!
Cun tak?? haha.. memang lain gila tgk diri sendiri kat cermin, 
macam ALIEN..=.="





Okeh, nih plak versi ala2 K-POP gitu.. Manjew2 gitu kan..kepala jek yg tinggal..hehe


1st time mencuba pakai lens dan inilah hasilnya.. 
dan pada hari tersebut jugak bukak n cabut lens tuh..
Serius dah taknak pakai dah.. TAKOT!!
Takot sebab pe?? errmm..! 
yup! menyakitkan mata dan memedihkan mata wendy..


Semua nih angkara MR.TOMYAM nih...=.="


Ok, pada hari kejadian, dah kai lawa2, lens biru dah cun bagai.. 
Buat2 lah rajin, konon2 nya nak masak untuk berbuka puasa tuh..
*hari kejadian bulan puasa*


Dah letak smua bahan, letak lada, cili dan cibai..
Memang perghh! kasi kaw2 punya pedas tom yam uh..


Skali dah siap masak, ase macam ade habuk lam mata, tak selesa...
dan.... saat itu terjadi..

Lalu wendy menyapu mata ngan jari jemari yg mulus ini..

Aaaaaaaaaaaaa!!

Pedihnya mata...!!


Dan saat tuh baru tersedar, tangan tuh tadi main ngn lada, cili dan cibai...
Pedas tuh melekat2 jek kat seluruh mata uh..
Pedih gileeesss!!!


Dan akhirnya, lens tuh dah takleh pakai..coz kesan pedas tuh ade lagi..
Akhir skali.. tamat lah riwayat lens biru wendy...
adioss~


Nota Hati: berhati-hati klu nak pakai lens..Mata tuh sangat berharga.. takde tukar ganti..=.="


5 comments:

  1. feh
    dpt imagine mcm mane pijar tu cmane.

    ReplyDelete
  2. kaluitt sangat garu mata haaa. huhu

    ReplyDelete
  3. la dear... masak pakai lens ke..? bahaya tau! nasib baik x de papa mata tu.

    bdw, u look different with the blue lens~! ^^ hehehe.. cumel je!

    ReplyDelete
  4. Dear, kalau nak masak jangan pakai lens.. Bahaya.. Apa2 yang ada melibatkan suhu panas, tak digalakkan pakai lens.. Takut lens tu cair di mata, lagi parah.. Huhu..

    ReplyDelete
  5. huu yai. blink2 mata wendy ha~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..