Wednesday, 10 August 2011

Terima Kasih jaga saya..walaupon jauhkan..


Uuuu..pagi2 buta nih, saya sdey sangat2..
coz ari nih langsung takde khabar berita dari dia, 
tadi ade gak lah die antar msg ucap selamat pagi..
tapi saya takde kedit lah plak..=.="

Okies lah, saya nak ucapkan terima kaseh kat dia..
 n nak gtau, saya rindu sgt kat die..>.<
Harap die bacalah post nih yek.. hurmmm...
Ntah knapa di diam jek hari nih,
 jenuh saya tunggu, tapi tak muncul2 jugak..

Sampaikan saya duk nyanyi2 lagu..
"dimana dia, anak kambing saya....lalalalalaaa"
tapi tak muncul gak, dah puas saya seru die..

Hurrmm, lupakan kisah di atas, 
kita masuk kisah baru, saya cakap kat dia, saya demam, 
die pon cakap lah kat saya macam kat atas tuh..

Dia: Alolo.. nak buka dah.. tahan je k.. trus minum air masak dgn kurma.. lps mkn nasi trs mam ubat..
Saya: takde ubat..
Dia: Beli lah..adoi..=.="
Saya: nak beli ape? panadol ke? taknak lah makan ubat.. pahit..
Dia: klu ade ubat manis, g beli k..

Kerana tak dapat menemui ubat yg manis, 
So saya juz minum air masak jek banyak2..
Korang nak tau, saya minum banyak mana air tuh??
Nah..banyak nih lah saya minum...

Gulllppp! Gulllpp! Gullllpppp!


Fuhhh..!! penuh tank minyak saya! 
Sampai malam tadi p toiletade lah kat 4 kali kot...
naik malu saya ngan tukang jaga toilet tuh..=.="

Takpe lah, dengar cakap punya pasal,
takmo demam punya pasal..
minum lah air masak tuh puas2...


Korang tgk lah mata saya pon dah nek lebam.. 
ada eyebag agi tuh..bersiku lipat2!!
dah macam panda dah saya tgkk..(@_@)
muka pon sembap jek.. tdo saya dah tak btol dah skang nih..
tuh yg jadi cam tuh.. k lah, saya nak tido dulu..

yeaaa.. nih waktu tido saya.. pas subuh sampe tengahari..
n kul 6 ptg saya kena p keje sampe kul 5 pagi lak..=.="
Mencari rezeki.. k lah, adiossss~



6 comments:

  1. haha... untung ler... ade org jga :).. air suam lagi elok...

    ReplyDelete
  2. saya pon demam jugak aritu nasib baik husband tlg jaga..hehe.awak take care ok? :)

    ReplyDelete
  3. degil dak ni..piat kang..pi makan ubat nuh..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..