Monday 25 July 2011

Tips Untuk Nampak Langsing Dengan Pemilihan Warna

Tips Untuk Nampak Langsing Dengan Pemilihan Warna 


Tips Untuk Nampak Langsing Dengan Pemilihan Warna | Selamat Malam Gadis2 kiut dan tak lupa Jejaka2 tomey~ Korang ngah wat pe 2? Skodeng saya yek!! hik3.. okies2, malam nih kita nak bercakap macam mana nak nampak lebih langsing atau lebih kurus bila bergaya mengikut Pemilihan Warna pakaian..

Untuk Gadis2 n Jejaka yg kiut miut nih, antara cara yg paling mudah untuk nampak lebih langsing adalah, kita kenalah memilih pakain yg berwarna gelap. Jangan tertumpu kepada warna hitam saja tau.. Pakaian berwarna gelap juga termasuk lah warna maroon, dark blue, dark purple, hijau lumut, coklat dan kelabu. So, jangan lah korang pakai warna hitam jek okies.. variasikan warna pemakaian korang..

(sumber: google images)

Sesuaikan warna pakaian dengan bentuk tubuh korang.. Bentuk tubuh nih, ada macam2 jenis.. salah satunya bentuk Pear, iaitu besar di bahagian bawah n kecil di atas.. Maksudnya, besar di bahagian pinggul n peha.. Okies, untuk yg nih, korang kena lah pakai seluar atau skirt yg berwarna gelap untuk bahagian bawah dan terang untuk baju korang.. barulah akan nampak seimbang.. Senang cite, mane tempat yg besar tuh, kita pakaikan baju or suar yg berwarna gelap..okies..ada paham? hehe..(^_^)

Untuk Cik Bluewendy yg berbadan Epal, besar bahagian atas,perot dan dan dada.. HOHO, biasanya Cik Bluewendy akan memakai baju yg berwarna gelap dan seluar berwarna cerah..=)

Okies, tuh jek lah kot yg am dan khasnya yg perlu kita tau dalam pemilihan warna untuk berpakaian dan bentuk tubuh kita, hik3.. juz tekankan pada pemilihan warna jek, lain kali Cik Bluewendy cakap sal cara lain plak yek, seperti nampak lansing dalam pemilihan corak dan fabrik.. InsyaAllah.. bubye..=)


*Ini adalah autopilot post.. InsyaAllah, nanti Cik Bluewendy akan jejak anda balik okies.. 





6 comments:

  1. nice tips hee ^^ boleh cuba nnti :D

    anyway minta pendapat hee

    http://dalilamimi-mimiepotpet.blogspot.com/2011/07/hey-jaga-sikit-bahasa-tu.html

    ReplyDelete
  2. aimie: time kaseh dear..:)

    Abu Huzaifah: HOHO..mestilah lansing.hahaha

    ReplyDelete
  3. ouh...
    klu yg kurus nak nmpk gemok cmne lak?
    heee :)

    ReplyDelete
  4. phewitt.. ;) pakar kejelitaan.ahahah


    nk knl dgn model dlm ni bole?dia nmpk slim river la.hehe^^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..