Monday 11 July 2011

Sekali Lagi...

Sejauh mana aku pergi..
setinggi mana aku lemparkan...
sedalam mana aku tanamkan...
sekuat mana aku buktikan..
hati ini... 

ia tak kan dapat mengubat segala duka ini..
kenapa begitu sukar bagi aku untuk melupakan smua ini..
aku sangat sayangkan...
sangat2 sayangkan..
aku berdoa.. dia kembali...
biar dapat aku gengam..
biar dapat aku peluk erat..
biar dapat aku cium..
biar masa terhenti bila aku bersama nya...

Izinkan aku Tuhan untuk merasa bahagia itu sekali lagi..




Nak sangat2 tgk cite sekali lagi..
 hurrmm.. nak tengok sangat2!! tengok trailer die pon dah sdey kot..huhuhu..
klu tgk full lagi lah..peerrrgggghh!! nak tengok jugaakkk!!!
Yes!! nekad esok nak p tengok..huhuhuhuhu..standby tisu banyak2..
tak yah tisu, bawak towel jek terus.. kih3..okies, layan ini trailer~






6 comments:

  1. tp cte nie xbest la...=.=" betul ckp...plot die kelam kabut...

    ReplyDelete
  2. huh! ye ke.. huhuhu... tapi cam sdey jek trailer die kan..kih3..=)

    ReplyDelete
  3. percayalah yg cte nie kelam kabut dan pahape...sam ngn mia ngn lisa dah best but the plot hancus~ =.="

    ReplyDelete
  4. huhuhu..tak tau lah etong..
    ika: uhuhuhuhu..baru nak tgk kan,dah takde semngat dah..kih3

    ReplyDelete
  5. ingtkn apa la td..cte ni rupanya..

    sgguh menyayat hati~

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..