Sunday 17 July 2011

Hot FM Jamm! di Mydin Mall Kuala Terengganu

Pompuan: "Black, Black.."
Black: "Eh, awak, suke hati panggil saya Black, awak ingat awak putih sangat ke??"
Pompuan: "ala.. putih lah pada awak.. " *gelak*
Black: "okies2..mari kita tanya Cik bluewendy sape agi putih.."
Black: "Cik bluewendy, sape agi putih? Black ke dia??"
Aku: " mesti lah Black, die hitam manis.." *padahal BLACK= hitam..hahaha*
Black: " Haha! kan btol cakap saya...Sayunk Cik Bluewendy!!" *flying kiss*
Aku: *sambut cepat2..*
Pompuan: *tersipu malu*




Okies, pas smua persembahan Black dah selesai, sesi sign2 plak (autograf) punya lah panjang nak beratur nye.. beratur jek lah kan.. hahaha.. n smua terkejut tgk aku nye tempat nak sign tuh.. ape tak nye, org lain smua kecik2 jek.. aku besar gedabak! 



 Jinbara pon ada..=)


 Korang nampak aku nye beg kertas MAXIS nih.. hahah.. 
mau tak dieorang terkejuzzz.. sign punya sign.. tak bergambar mane pon,
 coz tak leh nak p ambik gambar dekat2..juz leh ambik cam tuh jek..
*beg nih wat kenangan adabi...*




Yaaa...bersama ikhwan Hot FM, ko tgk aku senyum ngan die senyum,..same tak.. *sembir jek senyum* Kepada sesape tak tau *sembir* tuh ape, silalah tanye ak2 ganu yek.. hahaha.. Dah punya Syiooookkk tgk dieorang tuh, kami pon kelaparan lah.. p lah makan kat food court Mydin Mall tuh... tak sah klu tak ambik gambar makanan dulu sblom makan, bukan nye nak baca doa dulukan.. kami hanya membaca Bismmillah, n teruss aaaaauuummmm!!




Yeeaaahh!! dia lah sepupuku yg di rindu2.. mau lepak umah die ari2.. hahaha.. skang die lah mangsa ku untuk menjadi teman untuk pergi ke mana-mana.. wahai Aliya ku sayang..jom kita g merempit agi ari nih nak?? Time kaseh Ya, coz sudi temankan aku... sayang Mung!! hahaha..*apa lah gelak jek dari tadi* sampai dah sengit2 mulot ku tuh..


Okies, nak p lik umah dulu... huh! saya masih di umah Aliya ini, tak mandi agi.. lik umah baru nak mandi.. okies.. bubye bedabidu....adios~



2 comments:

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..