Friday 11 March 2011

Zaman Pra Sejarah V. Zaman Sekarang

Zaman dulu2.. tudung ap yg pemes? tentu la tudung bawal kan.. ahaksszz..dulu aku penah gak jual tudung bawal.. Bawal No.1 lagi aku jual.. harga waktu tuh ade la lam RM30-RM40, klu yg sulam2 tangan tuh lagi la mahal!! ade yg jual sampe Rm60++, tudung bawal nih sgt best pake, senang, dah siap2 gosok, terus jek  pake, pastu p kelas.. n tudung 4 segi yg aku tak minat ade lah tudung yg ade corak2 cam tudung warna purple aku pake nih, coz, ia akan menampakkan aku lagi comel n boolat..kui3.. tapi tuh la kan, nak ikut trend, so pake jek la walaupon muka dah boolat cam  bola.

  
                                   Sep 2008                         Nov2008                              Jun2009          

 Berjinak-jinak pake shawl
Waktu ni budak2 Melayu UIA dah start tiru trend dak2 foreigner yg ade kat UIA, mase nih aku still kat UIA Nilai, shawl 1st yg aku pake adelah shawl yg warna hitam nih, ebu belikan mase kat Mekah dulu, sangat2 la panjang n lebar okies...*gelak  lepas pade tuh la, aku dah mula rase best pake, walaupon mula2 ramai jek kutuk macam2..lilit leher la,kepala la, singkat la.. macam2 gak la.. huhuhu.. tapi nak wat camne kan..aku sker kot..ngee~ knape kau sker? coz shawl2 nih tak yah di gosok, sekali gosok pon dah cukup..pastu dah boleh terus letak atas pale, lilit.. n dah. simple n mimple..=P

  
                            Oct 2008                            Okt 2008                                     Jan2009

Sekarang, mase dah berubah..trend dah macam2 bertukar, cara pake shawl pon dah berguni2 dah di praktikkan.. n yg tetap paling ku suka, pake shawl lilit cam biasa, tak yah nak serabut2 kepala.. 
tutup mata smua...
n
*
*
*
bukak!
kompem pengsan la..!!
wahahhahaaa... aku sgt2 la gedik bila pake warna pink!!
pink membuatkan aku pening...hahahahahaha
k lah.. itu jek lah sejarah pemakaian tudung daripada ku walaupon skit2 jek..kui3..
adios~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..