Monday 7 March 2011

addicted of you~

Bila cinta kini

Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku
Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu

merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Uuu…
Dalam harapan..

Layan jiwang malam2 buta2.. urmmm.. awak, saya rindukan awak.. bak kate org, lelaki nih klu die nak kat kita, die akan cari kita.. tapi bila die dah tak nak, die takkan cari kita lagi.. Satu agi,bila die nak kita lepaskan die, lebih baik kita lepaskan die pergi n klu suatu hari nnti die kembali pada kita, bermakna die mmg tercipta untuk kita.. btol ke?? ntah la kan..jodoh pertemuan, hanya Allah jek yg tahu.. kita hambaNya hanya perlu berusaha untuk menemui cinta yg sejati.

Hati saya berkata:

" Saya tak patut untuk menyayangi awak, saya tak patut ambil berat, saya tak patut membiarkan hidup saya mengharapkan awak berada di situ. Saya tak patut bertanya di manakah awak ataupon apakah yg awak lakukan sekarang.. Saya mintak maaf, saya tak dapat nak menahan diri saya daripada menyayangi awak.."

dan hati saya berkata lagi:

" Cinta saya adalah bila saya menyapukan air mata saya dan masih menginginkan awak, cinta saya bila awak buat tak tau jek kat saya dan saya masih sayangkan awak, cinta saya bila awak menyayangi perempuan lain tapi saya masih tersenyum dan berkata saya gembira untuk diri awak dan ape yg hanya saya mampu lakukan pada waktu itu, saya hanya mampu menangis.."
=')

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..