Monday 14 April 2014

Angin Lalu Yang Menyapa..

i wish the dreams comee true... :')


Hari ini.. Tarikh yang amat cantik untuk dijadikan satu peringatan.. Iaitu 14.4.14.. Aku mencapai laptop ku yang baru sahaja boleh di ON kan.. Sebabnya charger laptop nih, rosak.. so, berhari-hari jugak tak boleh di ON kan laptop nih..

Alhamdulillah.. akhirnya boleh ON dah.. Hari itu.. 3 hari yang bermakna, aku disapa oleh seseorang.. bukan sapaan yang biasa-biasa.. tapi amat luar biasa.. Pintu hatiku di ketuk.. setelah sekian lama, aku biarkan pintu hati ini dikunci serapat-rapatnya.. 



Entah kenapa dia hadir dan buatkan aku membuka pintu itu seluas-luasnya.. Apa aku sudah gila??  Lantas aku membiarkan dia masuk.. Bahagia, gembira, berbunga-bunga hati ini merasa akan kehadirannya.. Tapi ntah bagaimana.. aku terleka dengan bahagia yang tak disangka..

Tiba-tiba kami terjaga dari lena.. Ahh.. ia hanya mimpi.. yang membuatkan kami terbuai dengan bahagianya.. Kehadirannya buat hati aku berdegup kembali.. tapi.. ia cuma mimpi.. yang mana di cipta mungkin hanya untuk menghiburkan diri.. huh! lupakan saja bahagia yang sementara itu.. Kerana ia bagai angin lalu yang menyapa sepi.. Selamat tinggal.. :')

Permainan hati.. 

2 comments:

  1. Bagaikan kumbang rindukan bulan..
    Persisnya ku tahu siapa gerangannya..
    Semoga dirimu mengecapi bahagia suatu hari nanti.. :)

    ReplyDelete
  2. siapakah dia..sampai terbawa mimpi tu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..