Friday 7 February 2014

Perjalanan Yang Masih Panjang


..بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


Perjalanan Yang Masih Panjang | Assalamualaikum dan selamat menunaikan solat Jumaat kepada  semua muslimin dan muslimat. Kejap jek masa berlalu kan.. Banyak yang Ain terlepas pandang, terbanyakkan keje dan juga terkandaskan keje-keje yang sepatutnya di siapkan sebelum pergi bercuti.. Hahahaha





Boleh plak minah nih gelakkan.. tuh lah kan, pergi bercuti tak hinggat yag keje bertambun ngah tunggu.. Pape pun, kadang-kadang apa yang kita rancang tak menjadi.. ingatkan ade internet kat sana.. tapi last-last takde internet, wifi 1 Malaysia tuh ada, tapi takleh nak connect.. Alahai.. mau boss membebel.. perli baik punya lak tuh.. hahaha.. Boss jangan marah2 ar.. nanti kene jual.. =P


In shaa Allah, ain akan siapkan smua keje yang terkandas tuh dalam 2, 3 hari nih.. In shaa Allah.. nak keep in track balik nih, susah jugak.. if kene mintak jasa baik wifi orang lain.. haha.. Takpelah.. slow-slow kita kayuh deh.. nanti balik pada asal balik la.. (^_^)


Baru-baru nih, cuti CNY, ain dan kawan-kawan yang lain dah berangkat ke Tawau, Sabah pada 30hb Januari.. Selama 6 hari 5 malam kat sana.. Memang banyak kenangan yang manis dan pengajaran yang kami dapat kat sana.. Orang kata Tawau takde pape tempat yang best.. tapi.. nah.. Smua orang salah.. banyak sebenarnya tempat yang best.. tempat yang menarik dan permandangan yang sangat indah..


Stay tuned.. nanti ain update lagi sal p Tawau ritu okeh.. Adios~ mau sambung wat kijo daaa.. =)





4 comments:

  1. salam. waa bestnya dapat pegi Tawau..sy tak penah pegi lagi hukhuk

    ReplyDelete
  2. cantik gambar ain :) tawau walaupun tak pernah pergi tp ikut pgalaman kakak zaza yg dh pernah gi...byk tmpt cntik2... :)

    ReplyDelete
  3. amboi, kemahen lawa pic tu.. stay selfieeeee :)

    yala ain , perjalanan panjang, dan aku pun xnak kene jual..ekekekee

    ReplyDelete
  4. mohon ajak tittew gak len kali :'(

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..