Tuesday 12 November 2013

Outdoor Photoshoot: Pre-Shoot 29th IIUM Convocation


Outdoor Photoshoot: Pre-Shoot 29th IIUM Convocation


Outdoor Photoshoot: Pre-Shoot 29th IIUM Convocation  | Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah, akhirnya ada jugak mood ain nak update blog nih. Kesian dah blog nih terabai oleh mak kandungnya sendiri.. ekekke.. *bila masa plak aku beranak nih* =.="


Alhamdulillah, sekarang nih Ain tengah keje jaga booth abang Ain di KL Festival City, Setapak. Kat sini ada Promosi Kraf Malaysia. Ain pon apa lagi..join jek lah.. dah duk melepak jek kat umah kan.. Asyik makan, minum, tdo jek kat umah.. lebih baik p keje kan.. walaupun jadi sales promoter jek.. hoho.. janji keje..

Outdoor Photoshoot: Pre-Shoot 29th IIUM Convocation 

Baru-baru nih Ain telah dihubungi oleh seorang kawan dari IIUM.. Dia wechat Ain bertanyakan untuk jadi photog sempena nak konvo nih la.. Kami budak-budak Kuliyyah Economies and Management Sciences akan berkonvo pada 17hb November 2013 iaitu pada hari Sabtu ni.. In shaa Allah..

Setelah bincang-bincang, set tempat dan masa.. akhirnya.. terjadilah sesi outdoor photoshoot ini di Taman Layang-layang, Kepong pada pagi-pagi hari yang cuacanya mendung dan hujan rintik-rintik. Alhamdulillah, walaupun cuacanya mendung, jadi jugak gambar-gambar yang di snap. Walaupun ada gambar yang tak menjadi, mungkin Mr. Akira kesejukan kene hujan kot..hoho.. =P


Outdoor Photoshoot: Pre-Shoot 29th IIUM Convocation
Outdoor Photoshoot: Pre-Shoot 29th IIUM Convocation 

Walaupun masa Ain sangat suntuk, Ain cuba juga sedaya upaya untuk laksanakan tugas Pre-Shoot 29th IIUM Convocation ini dengan jayanya. Hope, kawan-kawan semua suka dengan hasil gambar yang Ain snap tuh.. Ain bukan nye pandai sangat ambik gambar nih.. main snap jek sesuka hati.. Masih banyak agi ilmu lam bidang photography nih perlu digali-gali..ekeke..


In shaa Allah, suatu hari nanti nak polish betul2 ilmu photography nih.. Semoga dipermudahkan oleh-Nya. Dari hobi dan minat boleh menjadi satu kerjaya.. Betulkan?? hehee.. gitu jugak ngan blogging.. Dari suka-suka update blog, akhirnya boleh generate income hanya dengan berblogging.. Haa..nak tau camne.. cuba KLIK SINI


Okeh lah, Ain nak sambung wat keje dulu.. Salam sayang dari Ain yang akan busy sampai hujung tahun nih..hahhaa... Take care smua.. Adios~






7 comments:

  1. Salam sis . Nk tnya bila tarikh konvo ye?akk teringin nk p :)

    ReplyDelete
  2. @shazlina saad: konvo pada 16hb-18hb november 2013.. huhu.. :)

    ReplyDelete
  3. tarikh kita konvo sama la..heheh...tahniah :)

    http://syahadah91.blogspot.com/2013/11/khasiat-teh-hijau.html

    ReplyDelete
  4. nak join jugak blaja ilmu photography ni..... jom2

    ReplyDelete
  5. santek gambarnye.....nice shoot!!!!

    ReplyDelete
  6. ok dah jadi photoghrafer .. trbaik

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..