Thursday 14 February 2013

Langkah dan Langkah

Selamat pagi smua.. Hepi jek bangun pagi nih kan..Nyaman jek.. Alhamdulillah masih diberikan peluang untuk menghirup udara pagi di hari ini.. Sedar tak sedar 2 minggu dah start kelas n berlangsungnya aktiviti pagi bangun ke kelas dan bertemu kawan-kawan dan 'orang baru'.


Orang baru di situ bermaksud, kawan-kawan baru dan kawan-kawan lama yang mana kita mengeratkan kembali hubungan yg telah lama terjalin.. Tapi disebabkan kekangan masa, kita tak sempat nak bersua muka dan lepak-lepak.. Itu lah orang-orang baru lam hidup wendy...


Serius, sangat rindu zaman-zaman remaja dulu.. Eh, tak remaja ke skang? Muda agikan.. still remaja.. tapi dah tak nak berfikir macam kanak-kanak dah.. nak berfikiran matang dan berfikiran selalu positif.. kerana masa tidak akan tunggu kita. So, dah mula untuk fokus untuk kerjaya dan masa depan..




Mereka lah kawan-kawan wendy dari Matrikulasi ag kitaorang berkawan.. dan sampai sekarang.. dah nak grad dah pon.. Alhamdulillah, semoga persahabatan tuh kekal ke akhir hayat.. Amin.. Wendy, klu dah berkawan tuh, akan berkawan sampai bila-bila.. Tak kan lupa kat kawan-kawan smua. InshaAllah, walaupun bz, pasti akan tersenyum bila jumpa kengkawan nih..


Tapi, klu orang dah wat taik kat kita, kita nak wat camne kan.. teruskan melangkah.. Jadi macam pokok, orang baling batu, kita baling buah... Apa pun orang nak buat kat kita, apa pon orang nak bercakap pasal kita, apa pon orang nak bercerita pasal kita.. Langkah dan teruskan langkah kaki kita untuk berjaya.. Kerana mereka smua bukanlah punca kejayaan kita nanti.. Yup!! not them!! tapi family, kawan-kawan handai, dan punca utama adalah diri kita adalah punca kejayaan kita nanti.. 


So, langkah dan langkah smua masalah dan permasalaha yang tiada kaitan untuk kejayaan kita.. Juz ignore them..
Photo: Yes you can!! ;)



YES!! YOU CAN DO IT..!! CHAIYOK2!!


Adios smua. Assalamualaikum.. =)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..