Sunday 5 August 2012

Kuantan

Salam smua.. wah2..dah lama tak update blog nih.. ada yang rindu ke? ahakszz.. =P okies, klu rindu jom lah kita baca apa yang wendy nak merepekkan nih.. Sblom tuh, wendy rasa blom terlambat untuk wendy ucapkan Selamat menjalani ibadah puasa dan terawih.. Semoga Ramadhan ini menjadi satu titik dan langkah kita untuk lebih bertaqwa kepada-NYA.. Amin..


Masa telah banyak berlalu.. Sampaikan kadang-kadang kita tak sedar.. Banyak yang kita telah lalui dalam masa yang begitu singkat nih.. Dan skang tanpa bunag masa, wendy nak cite sal p Kuantan ari tuh ngan kupu-kupu wendy... Aliya dan 2 orang kawan baik dia, Tinie dan Suhafah.. Kami saje jek jalan-jalan rehatkan minda kat sana.. bukan ade apa pon, juz have fun ngan girls.. =P


Kami kesana selama 2 hari 1 malam, program pertama yang dilakukan.. errmm.. hah! tgk Spiderman! perghh! 3D agi.. memang syiookk tak hengat lah.. sampai terbang2 cam Spiderman dah..hihihi.. next, p makan.. karaoke kat Kuantan Prade dan p lepak kat Teluk Cempedak.. Esoknya, macam biasa aktiviti yang wajib dilakukan adalah makan..makan dan makan.. hahaha..


Kan dah kata, p Kuantan tuh nak have fun jek la.. hehehe. okies, skang nak menayangkan gambar kitaorang..  Sila-sila menjamu mata ek..hihihi.. (^_^)










Walaupun mereka pangkat adik-adik wendy.. but dieorang sangat sporting.. =)  I will miss them so much..!!
Semoga perkenalan dan persahabatan itu kan kekal selamanya.. >.<


Korang jugak yep.. terima kaseh sudi baca blog wendy dan always keep in touch okies.. love u all.. adios~








Nota hati: Kuantan.. banyak kenangan aku ngan dia kat sana.. dan di situ juga aku mengenal siapa kamoo sebenarnya.. time kaseh banyak-banyak.. Aku melepaskan smua kenangan kau dan aku.. bai bai... (^_^)





3 comments:

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..