Tuesday 7 August 2012

Resepi Rainbow Cake Yang Mudah



Resepi Rainbow Cake Yang Mudah 


Resepi Rainbow Cake Yang Mudah  | Salam smua.. Salam Ramadhan yang ke 18 smua.. (^_^)


PELANGI tuh memang indahkan.. Kadang-kadang jek ia muncul..kadang-kadang jugak kita tak sedar pon ia muncul.. tapikan untuk mendapatkan pelangi, pasti kena lalui hujan.. Begitulah kehidupan kita nih.. Macam-macam dugaan yang perlu ditempuhi.. Tapi, Alhamdulillah dengan apa yang telah kita tempuhi selama ini..  *tepuk tangan untuk diri sendiri* Tidak perlu kita berpaling kebelakang lagi, kerana PELANGI yang dihadapan akan muncul lagi.. Lumrah kehidupan.. So enjoy ur life!


Rasa sangat gembira bila dapat buat kek nih ngan jayanya.. Smua orang kata sedap.. Yup! kali pertama wat kek PELANGI nih.. Nyummmy sangat-sangat... Tambah-tambah bila buat time bulan pose nih.. Gluuppp telan air liur!!

Adik Tasha pon dah bising-bising coz tak ajak dia wat kek tuh skali.. Dia datang kedai smalam ngan bawak kek pelangi tuh ngan keadaan yang TERUJA! 




Tapi dalam keadaan yang mengembirakan tuh, wendy sentiasa ingatkan dia.. hurrmm.. Teringin sangat nak masakkan pape untuk dia kat sana.. Tapi apakan daya.. Semoga dia bahagia kat sana..T_T Dah-dah, lupakan kisah sedih.. kita nikmati PELANGI yang indah ini okies.. Jom!


Semoga korang juga turut bahagia.. Jangan main mercun yep!! Cheese Cake! Eskem Cake! Red Velvet Cupcake! Smua dalam proses pembikinan.. Saksikan episod akan datang.. Stay tuned korang.. Love u All...!! Adios~

7 comments:

  1. Waa.. mcm sedap je.. GBM mmg pantang nampak kek.. mesti zaappp masuk mulut. hehe.

    ReplyDelete
  2. bukak blog nie terus lapar...=.=" glup~ wendy~ pelangi yang allah bg lepas hujan selalonya lagi indah...:) jgn rsau k...

    ReplyDelete
  3. bukak blog nie terus lapar...=.=" glup~ wendy~ pelangi yang allah bg lepas hujan selalonya lagi indah...:) jgn rsau k...

    ReplyDelete
  4. tu setiap warna lain2 rasa ke wendy?ke pewarna je?santek laa :D

    ReplyDelete
  5. nak sikit kek~!! nyum3... menarik betei kek ni. =)

    ReplyDelete
  6. GBM.. Sedap2..!! Sker sangat wat kek!! Walaupun men tibai jek..hehe

    ReplyDelete
  7. weee pndaiye wat kek pelangi tu...degn decorationnyer skali..nmpk cedap tu...bile nk bg yaya rase.??hehe ^o^

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..