Tuesday, 29 November 2011

My 1000 Followers

Salam smua.. Selamat Pagi!! 
Oh yeaahhhh!! kelas rini dah habis..

Balik2 bilik, ngadap My Tuanku, then bukak blog.. 

Ting! Ting! Ting! 

TOng! TOng! TOng! 

TUng! TUng! TUng! 

TEng! TEng! TEng! 

Owh!! 
Followers I'm Bluewendy dah cecah n celup 
ke 1000 Followers dah.. Alhamdulillah..akhirnya..
So, apa lagi kan.. ngan girang dan bersuka riangnya 
Cik Wendy pon update la entry nih..
Lalalalalalalala.. Hohohohooho... Lalalalalalalalaaaa
  *sambil joget2 atas kerusi*



Korang nampak tuh?? yang ade anak panah pastu boolat2 macam coklat tuh.. Hah!! tuh la dia Followers yg ke 1000 I'm Bluewendy.. Time Kaseh Yayunkk!! *terus panggil Yayunk kan* hik3..=P Pape pon, Cik Wendy nak ucapkan Time kaseh kat smua Followers jugak, tanpa Followers no.1, no.2, no. 3 dan seterusnya, blom tentu dapat Followers yg ke 1000 nih. Time kaseh kat korang smuaa!! Muaaaahhhhhhh!!! Cayang banyak2 kat korang..


Jom ler kita kenal sama itu budak 
yg dah cecahkan I'm Bluewendy nih ke 1000 Followers.. >.<

Ain Anuar namanya.. 
Macam nama Cik Wendy jek nih..kih3..
 Pape pon, Time kaseh banyak2 dear.. 
U make my day AWESOME!! 


Jom terjah blog die skang:





8 comments:

  1. hahaha.tqvm syg! tharu i.heeeeeee :D

    ReplyDelete
  2. wah. wah.. bak sikit wo follower? blog kura seciput je follower. sobss. hahha

    ReplyDelete
  3. w0ww..tahniah yus...dah 1k pengikut...teruskan berblog..:)

    ReplyDelete
  4. tahniah!! lepas ni jadikan 2000 plak. hihi..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..