Saturday, 2 July 2011

Tunggu Sekejap~


Dari dulu sampai sekarang.. Cik Bluewendy ske sangat dengar lagu nih.. Time sdey ke..gembira ke..
Ehem! Ehem! Ehem! Siapakah yg sudi mendendangkan lagu ini untuk Cik bluewendy yek??
Hah!! Awakk..saya tau awak pande men gitar kan? hahahahaa..=P
Plz.. Nak dengar awak dendangkan bleh..?? hehehe.. 
(abaikan gambar di sebelah kanan yek!! itu adalah Primadona yg tak bertauliah..hahahaha)


Tunggu sekejap wahai kasih
Kerana hujan masih renyai
Tunggu sekejap
Dalam pelukan asmara ku
Jangan bimbang
Walaupun siang akan menjelma
Malam ini
Belum puas bercumbu dengan dinda
Tunggu sekejap wahai kasih
Tunggulah sampai hujan teduh
Mari ku dendang
Jangan mengenang orang jauh
Jangan pula
Jangan tinggalkan daku sorang

Tunggu sekejap kasih
Tunggu






Cik Bluewendy pon tak tau la sape yek.. kih3..
lalalalalaa.. siapa makan budu, dia la yg rase sedapnya..=P
Bubye!! Kul 9 jap agi ade Final Exam~ 
Wish me Good Luck!
Adios~


9 comments:

  1. nape jiwang2 ni yus oi.hehe!
    [miss you]

    ReplyDelete
  2. hohoho..biasa lah pika..pagi2 layan jiwang..hahahahaa

    ReplyDelete
  3. hoho.. best2.. :).. gudluck exam ^^,

    ReplyDelete
  4. Pasti nanti ada yg nyanyikan.. Toksah risau. Lagu tu memang sedap didengar bila kesunyian.. Hehehehe..Waktu jiwang pun ok gak.. ehekk..

    ReplyDelete
  5. hihihi.. btol3!!! layan jiwang di pagi yg hening~

    ReplyDelete
  6. alaaa, aku takder awak nak nyanyi kan. cemana? HAHA

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..