Thursday, 30 June 2011

Mari kenal anak2 buah saya a.k.a anak kakak n abg2 saya.=P

Salam korang ari nih kita ade sesi suai kenal.. korang nak kenal ngan anak2 buah Cik Bluewendy tak? mesti lah nak knal kan.. tengok muka budak2 smua kiut miut kan.. ahakszzz!

Sebenarnya Cik Bluewendy sangat rindukan dieorang smua.. walaupon Cik Ain die nih tak bape nak mesra alam n tegas org nye.. tegas ke? suke marah2 n kadang2 tak reti nak mengalah.. *ape lah ko nih, ngn budak2 pon nak berkira..* =P tapi ade gak sayang tuh kat dieorang..=) kih3.. tpu jek.. tak sayang pon, cuma terlebih sayang~

Okies, jom lah kita bersuai knal ngan anak buah ku no.1 Cucu pertama ebu n papa ku..
Klu dah cucu pertama nih, bertuah la badan kan, smua orang sayang kot! smua benda ko akan dapat la... tak kira lah hadiah ke, ape ke kan... tambah2 lagi beranak mase nak raye!! fuuhhh~ lagi lah bertimbun2 hadiah nye.. Anak Buah Cik Bluewendy yg pertama, namanya Umairah Husna..=) lahir tahun 2006, skang dah skolah tadika dah.. dah pande dah..hihihi.. jom usha2 gambar die.. 

Nih mase die kecik2 dulu, itu lah cara die peace!! 

 geramnye nengok!!

 Die sukekan Upin n Ipin...!!

 POOH jugak!! gila POOH okies, dulu, tiap2 ari klu dah mandi, 
mesti nak pake baju POOH, tak nak pake baju len..

 Nih mase besday die.. nampak bear lam plastik tuh? tuh aku yg bagi kat die.. 

 Sesi Potong Kek!! Si Danish sangat jeles di situ~

 Nah, skang dah besar dah..peace pon dah pande dah..kuar gak 2 jari tuh kan...hihihi
 tengok laptop die..canggih, smua ade kot, lagu, no., games,huruf, piano..
siap bunyi2 agi..

 Dulu mase die kecik2, die suke sangat makan coklat!! tiap2 hari makan coklat okies, 
Bila pagi2 jek, mesti die datang kejutkan aku.. tapi aku tak bangun la..biasa lah kan..tido mati..=P
Bila aku dah bangun jek, mesti ade jek coklat die tinggalkan kat tepi bantal aku tido..
huhu.. Bila dah besar nih pandai jek cakap.. 

" Ain, nape muka ain ade hitam2 nih, muka Na takde pon.."
"Nih jerawat, Na kecik agi, mane ade.."
" Ain tak chantek, ade jerawat, Na Chantek x de jerawat.."

Ciissss!! kurang ajar tol anak buah aku nih!!
Sabor jek lah kan.. budak2.. biasa lah kan, pande jek mulut tuh berceloteh..
Pape pon, semoga Husna cepat besar n jadi budak yg pande okies!!
Ain sayang sgt kat Na!!!
Muaaahhh3!! Nanti dah besar, Na bace tau blog Ain nih..hihihi..

Korang jangan jeles okies~


Okies la, sambung next post plak okies.. 
Anak Buah aku no. 2 Umair Danish, 
adik kepada Umairah Husna nih.. lagi nakal kot!
Adios~



2 comments:

  1. comel2 belaka... errr anak sendiri bila plak?? tett!! hOhO

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..