Tuesday 7 June 2011

Bersantai di Desa Park City

Biasanye klu aku borinkh2, aku akan p melepak kat Desa Park City
korang tau tak kat mana?? kat Manjalara kot.. try google la..hihi
klu jalan2 kat sini sangat2 la best!! tenang jek pikiran~
*tutup mata, n tarik nafas dalam2*
Aku bawak sebuku roti nih, bagi ikan2 kat situ makan..
best jek tgk ikan2 tuh berebut makanan..hahaha..=P


 n tak lupa, kat sini bnyk jek binatang perliharaan macam kat atas nih, smua cumey2.. 
Tuan2 mereka selalu bawak mereka p jejalan pada waktu petang..kih3..
Maklumlah kawasan nih ramai kaum Cina..=)

 Okies la, kepada teman2 ku, klu kepala tuh ngah pusing2, serabut, wayar putus ke..
jom la kita p tenangkan diri kat taman2 ke, tepi pantai ke, sambil menghirup udara yg segar!!
 InsyaAllah masalah yg di hadapi akan berkurang ngan sedikit kerana kita dapat berpikir ngan tenang nya,
n klu nak lebih elok cara untuk menenagkan diri, ambil lah wuduk dan solah hajat 2 rakaat
(berdoa semoga masalah yg di hadapi dapat di selesaikan dgn baiknnya)
n baca lah Al-Quran.. itulah jalan yg terbaik untk tenangkan diri..okies la, Adios~
Kawan: Eh, tuh anjing ke serigala??
Aku: Serigala la kot!!
Aku: klu kita bela serigala bleh ke?? 
Aku: (Berfikir sejenak) Mesti la bleh kan, coz hanya Anjing n Ba** jek yg haram. 

Ye ke??  korang, tolong...!! ahakszz.. Love U All~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..