Tuesday, 23 April 2013

Soalan yang paling menakutkan GIRLS!!


....بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


Selamat pagi semua rakyat jelata.. Indahnya dunia klu jadi raja kan.. tak kira lah Raja Kapoor ke, Raja Lawak ke.. Janji Raja.. ekekeke... tapi, tanggungjawab tuh besar tau.. okies, back to the topic we want to talk about..


Sape sini dah jumpa bakal MERTUA?? Angkat ketiak skit.. hihi, acane?? best tak?? kencing lam suar tak?? ke ketar lutut?? ke rilex2 jek?? 



Soalan yang paling menakutkan GIRLS... Apa ek soalan nye?? SPM?? PMR?? 
eh, tak kan lah kan... Soalan yang paling menakutkan GIRLS adalah soalan yang apabila ditanya oleh bakal MERTUA..haaaaaaa....



Klu gambar kat atas nih untuk lelaki lah kan.. klu untuk pompuan lak.. bagi wendy.. Soalan yang paling ditakutkan adelah..

" Kamu pandai masak tak??" 
" Kamu boleh masak tak??"

Errkkk... nak jawab ape beb??  takkan nak jawab... " Masak megi bleh lah makcik.." ekekeke.. Mau kena reject awal-awal.. or tak pon kene sekeh bertalu-talu..  wendy akui skang nih memang tak bape pandai masak.. tapi klu suh wat kuih raya, wat kek coklat tuh bleh la..eh, tuh lam kategori masak memasak gak kan?? Pastri kan?? erk.. mau obesiti dan kencing manis somi wendy nanti ari2 makan kek..=.="
Memang pas habis belajar nih kene berguru ngan ebu dan kena masak hari-hari.. Baru lah nanti dengan konfiden nya jawab kat bakal mak mertua..

" Saya nih chef makcik... tapi kat umah jek la.." Lalu tersenyum lebar sampai telinga.
Nampak tak permainan wendy kat situ.. hehehe.. Semalam wendy terbaca satu entri daripada salah seorang follower baru wendy... Tajuk post die the akward moments.. Pas baca blog gadis comey nih, terus tercetus idea nak wat post nih...

KLIK sini --->> http://pinksolovely.blogspot.com/ untuk berkenalan ngan followers baru wendy..  


Kepada gegurl smua.. ape plak soalan yang paling menakutkan bila bakal mertua tanya korang?? share skit kat sini... soalan yang bleh wat kecut perut nak jawab.. Untuk boboi plak.. Ape soalan yang korang takot bila bakal bapa mertua tanya?? haaaa... mencabar gak soalan wendy nih, sape nak sahut cabaran nih?? mohon wat satu entry..ekekekeke... k lah smua.. have a nice day.. Adios~ 



7 comments:

  1. salam..
    meh nak bagitahu..cheqna sebelum kahwin memang tak pernah masak..setakat masak maggi tu memang tak yah cakap la..memang juara la..hahahaha..tapi once dah kahwin..segalanya berubah....boleh je masak...ce tengok n3 cheqna...banyak je bab masak....pas kahwin ler..google ada..tanya ma...tapi banyaknya google la....
    dan mak mertua cheqna tak pernah [lak tanya masa sesi kenal2 hari tu..hehehehe
    tak de hal la..nanti dah kahwin kompem boleh punya....jangan bimbang k =)

    ReplyDelete
  2. haha..kalau dayah lar..mesti jantung dah luruh ke kaki bila sebut nama mertua nim..law yang sporting.;oke..no hal..tpi kalau yang garang..confirm dah terkencing dlm sluar dah..haha

    ReplyDelete
  3. saya berdoa semoga soalan macam tu takkan diajukan pada saya .. hehe :D

    ReplyDelete
  4. Heheh.. kalo cmni kena siapkn dri dgn pelbagai persoalan yg akn dtg bertubi2 dr bakal makmertua nnt..Haha..so,bila dh bersedia sng je la kejenyer..dia suh itu ini sume ley wat..Haha *tp blom sdia ag..kah3 :p

    Cik Kak Wendy sayam kena tag cni >>
    http://www.yanasakura.my/2013/04/second-giveaway-smile.html

    Harap sudi join..wee :D

    ReplyDelete
  5. ayat paling ditakuti adalah boleh tak guide anak saya ni? haaa... kita nk kahwin dgn anak orang kena ada ilmu rumh tangga.. jgn main hentam kahwin je.. :)

    ReplyDelete
  6. mmg menakutkan soalan nya.
    boleh jwb cenggini kut ;

    sya reti masak. tp xsesedap mak saya masak.

    sehebat masakan chef hatta di masterchef pun,masakan mak kita xboleh ditandingi.sbb mak masak guna air tngn nya yg ikhlas.

    erk ? mcm lari tajuk pulak

    ReplyDelete
  7. anis pun tak reti masak.. agaknye bila dah naik kawin nanti baru nak belajar sikit2..hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..