Tuesday 2 April 2013

Hepi Besday Darling..

Dear my darling... 


Selamat Hari Lahir Sayang.. 
Smoga panjang umo dan di murahkan rezeki.. 
Smoga perkenalan kita ini berkekalan hingga akhir hayat.. 
Semoga berjaya dalam hidup dan dapat mencapai cita-cita yang di idamkan...


Dear my darling.. Ain-Nul Hidayat,


Kata As-Syahid Hassan Al-Banna: 
"Jadilah seperti pokok buah. Bila dilempar batu, 
pokok akan mebalas dengan gugurkan buah"









Sedap kek besday enul nih.. hehehe.. kek coklat pishang...
Nih lah 1st time kitaorang sambut besday dia.. 
Selama 6 tahun kami bersama dari Matrikulasi dulu..
Akhirnya tepat kul 12.30 a.m kami wat surprise kat die..
Nasib baik takde baling tepung n telur..klu tak ade yang jadi kek semalam..kih3


Enul.. Smoga ko cepat dapat jodoh okies.. 
jangan lupa jemput aku nanti.. aku nak tolong basuh pinggan bleh? hehe..
tak pon nak jadi mak andam.. tak pon photographer.. eh.. layak ke? hehe

Thanksz jadi kawan aku.. Tempat yang selalu aku mintak pandangan.. 
Buah fikiran aku mungkin.. kih3.. 


Always smile n stay cute okeh.. Love u So much!!

HAPPY BIRTHDAY!!



1 comment:

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..