Tuesday 31 January 2012

Janji yang 7 tahun..

Elopz smua..Tanpa buang masa, wendy teruskan jek lah cite ape janji yang 7 tahun tementerai tuh okies.. Okies, akhirnya selama 7 tahun janji yg dibuat akhirnya tertunai..haha.. korang tahu janji ape? kompom tak tahu.. hanya kami berempat jek yang tahu.. sape kami berempat tuh??




yeaahh! kawan dari kecik sampe ke besor.. =P alah..dieorang nih smua spupu wendy smua.. 2 pupu.. kupu-kupu.. hehehe.. nak tau janji ape plak??




Janjinya adalah belanja KFC.. Sape yang dah janji cam tuh?? Wek Kewek yang janji cam tuh.. skang akhirnya janji tuh tertunai.. Alhamdulillah dan time kaseh daun keladi Wek.. lain kali blanje lagi..haha..


Pada malam tuh, kami berempat dah p ke Pantai Batu Burok dan lepak2 kat sana.. syioook habis bila lepak ngan kawan2 lama kan..=)


 Ieda, Wek n Liya



Ngan ombak yang besar dan angin yang kuat.. kitaorang duk men gelak-gelak kat situ tanpa hiraukan orang lain.. Sampai tergolek-golek atas pasir pantai yg putih gebu.... Memang nih jek peluang nak kuar ngan kawan-kawan sepermainan mase kecik-kecik dulu..=)





Dan akhir kata.. Jom kita merempit...!! =P
adios~


3 comments:

  1. wahh best kwn forever :)

    Atototo, nak link blog awk dlm bloglist fyqa tak? Jum join segmen FYQA. PEACE ;P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi baca blog Ain nih.. In Shaa Allah ain akan jejak balik nanti..

*P/S: Jangan guna ayat yang tak elok untuk komen, jangan mencarut atau mencabul.. Kerana anda mungkin akan di tangkap oleh pakcik polis.. haaha..